نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1395 - 0:46
تیراندازی با سلاح غیرمجاز در یک جشن عروسی دختر 13 ساله گچسارانی را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شب گذشته در مراسم جشن عروسی در یکی از تالارهای گچساران فردی مسلح برای نشان دادن نهایت شادمانی در استقبال از عروس و داماد، اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه کلاشینکف می کند،بر اثر این بی احتیاطی یک دختر 13ساله از ناحیه بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفته که بلافاصله به مراکز درمانی این شهرستان انتقال داده شد.

 

 خوشبختانه طبق خبرهای رسیده، حال این دختر گچسارانی رو به بهبودی است و خطر رفع شده است.

 

رسم نادرست تیراندازی در محافل عروسی در شهرهاو مناطق کهگیلویه وبویراحمد بسیار شایع  است واین درحالی است که تیراندازی در مراسمات عروسی در این استان  بارها منجر به وقوع حوادث ناگوار شده و به نظر می رسد باید راهکارهایی برای از میان بردن این فرهنگ غلط اندیشیده شود.

 

 متاسفانه در سالهای اخیر با وجود هشدارهای مکرر پلیس و مسئولان ذی ربط برای استفاده نکردن از سلاح و تیراندازی در مجالس عروسی هاو جشن ها ؛اما برخی از صاحبان این مجالس بدون توجه به این توصیه ها، شادی خانواده و بستگان خود را به عزا تبدیل کرده اند.

 

استفاده از سلاح های گرم و اقدام به تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا از نظر قانون جرم تلقی می شود، متاسفانه اتفاقاتی تلخ از این قبیل در کهگیلویه وبویراحمد درحال تکرار شدن هستند پس بهتر است فعالیت های پیشگیرانه و موثری همانند صحبت با سران طوایف هر منطقه انجام شود تا از این پس شاهد عزا شدن مجالس عروسی و بوجود آمدن مشکلاتی از این دست نباشیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها