نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مرداد 1395 - 13:27
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
حفظ نظام در گرو پاسداری از ارزش های انقلاب است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت:در پاسداری از انقلاب اسلامی نباید از چارچوب‌ها و ارزش‌هاخارج شدچرا که حفظ نظام اسلامی در گرو پاسداری از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب است.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران ،گفت:سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی بوده و ماهیت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دین‌داری است.

 

وی افزود: هر وقت پاسداری مبنایش حفظ دین باشد، به طور قطع در رفتارش تغییری ایجاد نخواهد شدو در پاسداری از انقلاب اسلامی نباید از چارچوب‌ها و ارزش‌ها خارج شدچرا که حفظ نظام اسلامی در گرو پاسداری از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب  است.

 

سرداربوعلی درادامه با اشاره به خدمات سرهنگ انصاری در سپاه ناحیه کچساران تصریح کرد: حفظ ارزش‌های دینی در سپاه اولویت اصلی یک فرمانده است و از خدمات سرهنگ انصاری تقدیر و تشکر می‌کنیم و وی در خط امام و رهبری است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمداظهارکرد: سرهنگ انصاری ارادت خود را به امام(ره) و رهبری نشان داده‌اند ومردم و مسئولان شهرستان گچساران نیز از عملکرد وی راضی بوده‌اند.

 

وی گفت: برای جانشینی فرمانده سپاه فتح استان سرهنگ انصاری را انتخاب و منصوب کردیم، البته گزینه‌های دیگری هم بودند ولی در نهایت وی به عنوان جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

 

بوعلی درادامه تصریح کرد:سرهنگ نورایی‌اصل فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران انسانی مومن، انقلابی و دارای روحیه‌ای پاسداری است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها