نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مرداد 1395 - 17:47
نماینده گچساران و باشت در مجلس درخصوص انتشار فیش های نجومی مدیران نفتی گچساران گفت: در حال بررسی هستیم و یک گزارش از مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران دریافت کرده ام و مجددا بررسی خواهد شد و اگر خلافی ثابت شود قطعا برخورد و پیگیری خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس در خصوص موضع گیری اش مقابل رئیس جمهور و وزیراقتصاد در موضوع حقوق های نجومی ،گفت:من وظیفه نمایندگی ام را انجام داده ام و وظیفه یک نماینده نیز همین است کار نمایندگی خود را انجام دهد و نباید در پیگیری خواست و حقوق مردم ملاحظه اندیشی کرد.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وقتی درگذشته از برخی دریافت های غیر متعارف باخبربوده و به وزیر اقتصاد نیزگوشزد کرده ،حال چرا آن زمان پیگیر این مسئله نبوده است؟،افزود:ما در مجلس هم کمیسیون داریم هم صحن علنی که بنده در کمیسیون این موضوع را مطرح کرده بودم.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس درخصوص انتشار فیش های نجومی برخی مدیران نفتی گچساران تصریح کرد: در حال برسی هستیم و یک گزارش از مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران دریافت کرده ام که مجددا بررسی خواهد شد و اگر خلافی ثابت شود قطعا برخورد و پیگیری خواهد شد.

تاجگردون درادامه درباره زمان دقیق سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، گفت:از تاریخ دقیق سفر دولت به استان اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

آیا نماینده خودش. میتواند فیش حقوقی خود را، زمانی که مدیرکل برنامه بودجه فارس بود،،، وقتی رئیس سندیکای بیمه کران بود! فیش حقوقی خودش را بعنوان عضو هیات مدیره چند شرکت بزرگ و،، فیش های دیگر را به مردم بگوید!! آیا نماینده که خود از همین جنس مدیران است میتواند خود نظارت عادلانه ای داشته باشد!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها