نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. تير 1395 - 16:53
نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به تدوین برنامه ریزی 4ساله عملیاتی اشتغال در این شهرستان ،گفت: اشتغال و تولید در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این برنامه ۴ ساله است.

به گزارش آفتاب جنوب، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به تدوین برنامه‌ریزی ۴ ساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی در گچساران،گفت:برنامه‌ای ۴ ساله در حوزه‌های مختلف همچون توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و شهری برای پیشرفت و توسعه  گچساران و باشت تدوین شده است.

 

وی افزود: اشتغال و تولید در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این برنامه ۴ ساله است.

 

تاجگردون با اشاره به ظرفیت‌های گچساران در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی،تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در این حوزه‌ها دارد و استفاده و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها ضروری است.

 

حل مشکل فاینانس پتروشیمی گچساران

 

وی هدف از تدوین برنامه ۴ ساله را خروج گچساران از مشکلات به ویژه مشکل اشتغال برشمرد و افزود: اجرای این برنامه بهترین فرصت برای رونق تولید و اشتغال در این شهرستان است ودراین برنامه همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، اشتغال، فرهنگ و هنر و عمران شهری و سایر بخش‌ها دیده شده است.

 

تاجگردون درادامه با اشاره به اینکه سرعت کار در پتروشیمی گچساران افزایش می‌یابد، افزود: خوشبختانه مشکل فاینانس پتروشیمی این شهرستان حل شده و اکنون مشکلاتی در بخش آب، برق و گاز دارد که انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های مربوطه به زودی این مشکلات را برطرف کنند.

 

 طرح بزرگ پرورش شترمرغ درگچساران

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس اظهارکرد: در حوزه کشاورزی طرح بزرگ پرورش شترمرغ در این شهرستان اجرا خواهد شد و این طرح می‌تواند برای حداقل ۳ هزار نفر در این شهرستان شغل ایجاد کند.

 

وی درادامه با اشاره به اجرای طرح آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی در گچساران ،افزود: ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در این شهرستان آبیاری و در قالب این طرح برای چند هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

 

تاجگردون تاکید کرد: مدیران برای اجرا و عملیاتی کردن این برنامه ۴ ساله احساس مشارکت داشته و روحیه خدمت به مردم را در خود تقویت کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این برنامه مانند یک گزارش تحقیق دانشجویی بود برای نمره گرفتن و سپس هم برای خاک خوردن و یک متینگ انتخاباتی برای جلوگیری از تفرق هواداران بود
خخخخخخخخ...این طرح رو یه بچه دبستانی هم بلده
تاجگردون جوانان فوق لیسانس نفت و شیمی در این رشته ها مهارت ندیده اند که نگهبان شنر مرغ شوند اگر دلسوزی به فکر پتروشیمی با افراد بومی باش نه شترمرغ لطفا کمتر با احساسات ااین جوانان بازی کن چون آه شان دامنگیر است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها