نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. تير 1395 - 14:20
یک پیرمرد گچسارانی به دلیل جر و بحث خانوادگی در بیمارستان شهید رجایی گچساران با ضربات کارد آشپزخانه جان خود را از دست داد و دو فرزند وی نیز براثر ضربات چاقوی قاتل زخمی و روانه بخش آی. سی. یو شدند.

به گزارش آفتاب جنوب،بر اساس این گزارش ماجرا از این قرار است که یک زن باردار به همراه شوهرش برای متولد شدن فرزندشان به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه می کنند و مادر باردار بستری و پس از مدتی فرزند وی متولد می شود.

مادر زن و مادر شوهر بر سر اینکه کدام یک شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند جر و بحث می کنند و در این بین خواهر زن زائو از راه می رسد و وارد ماجرا می شود.

در ادامه یکی از خانم ها با برادر زن زائو تماس می گیرد و ماجرا را برای وی شرح می دهد و پس از آن نیز برادر زن با همراه داشتن کارد آشپزخانه خود را به بیمارستان شهید رجایی می رساند.

بر اساس این گزارش جوان عصبانی که کارد با خود به همراه داشت به طرف پدر نوزاد هجوم می آورد که در این بین پدر بزرگ نوزاد برای وساطت وارد ماجرا می شود اما  توسط  جوان خشمگین با ضربات کارد آشپزخانه از پای در آمد و به قتل رسید.

پدر نوزاد و برادرش به یاری مقتول می شتابند که هر دو از سوی قاتل با کارد زخمی می شوند و هم اینک نیز در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند.

اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا منتشر می شود.

صبح زاگرس ،

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

اینم از فرهنگ شهر ما
متاسفانه در گچساران به دلیل ضعف مراجع انتظامی و قضایی باعث گستاخی جوانان و اراذل شده
باید خارج از نوبت به پرونده اینچنینی رسیدگی شود و یریع به دار ماکافات آویخته شود
بنده خدا متولد سال 1344 بوده کجا پیرمرد ه
سلام .مامورین انتظامی در صحنه به این مهمی حاضر نشدند .در صورتی که گزارش به 110اعلام شد .و اقایون بعد از اینکه قتل شد و دو نفر به شدت زخمی شدند .به بیمارستان عزیمت کردند.و من موندم بیمارستان شهید رجایی خود دارای حراست می باشد که این حراست به هیچ عنوان وارد عمل نشد .متاسفم برای نماینده شهر همچنین فرماندارهمچنین فرمانده انتظامی وریس بیمارستان شهید رجایی گچساران.
پیرمرد نیست .جوان بود که کشتنش .چرا مامورین نیروی انتظامی با اینکه خبر به انها داده شد به هیچ وج تا بعد از کشته شدن و زخمی شدن دونفر نیامدند.حالا این به کنار .حراست بیمارستان کارش چیست .حمایت از جان مریض و همراه مریض در مواقع ضروری اینچنینی.ولی متسفانه هیچ کس دخالتی نکرد تا یک انسان بی گناه کشته شود .و دونفر زخمی.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها