نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1395 - 22:13
عزل "سعید غلامی" مدیر منابع انسانی شرکت نفت وگاز گچساران با واکنش و اعتراض شدید نماینده گچساران و باشت در مجلس روبرو شد که کمتر از یک ساعت مجددا این مدیر نفتی به سمت خود ابقاء شده است.

 به گزارش آفتاب جنوب،در اقدامی سعید غلامی از سمت معاونت منابع انسانی شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران عزل و ساعاتی بعد ابقا شدکه ظاهرا این عزل و نصب ها نشان از وجود یک اختلاف و نبود یک تصمیم گیری صحیح در برکناری یک مدیرگچسارانی دارد.

این در حالی است که همزمانی خبر برکناری سعید غلامی مدیرمنابع انسانی شرکت نفت وگاز گچساران و تعیین سرمربی تیم فوتبال نفت و گازاین شهرستان که ظاهرا برادر رئیس ورزش مناطق نفتخیز جنوب بوده این شائبه را بوجود آورد که برکناری وی بی ارتباط با این تصمیم درون نفتی نبوده است.

 

به گفته یک منبع آگاه سعید غلامی مدیرمنابع انسانی شرکت نفت وگاز گچساران علی الظاهر مخالف جذب"داریوش یزدی" برادر رئیس ورزش مناطق نفتخیز جنوب بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان بود که حتی جهت انتخاب سرمربی از رفتن به اهواز و حضور در کمیته فنی ورزش خودداری کرده است.

 

به عقیده این منبع آگاه برکناری مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گازگچساران توسط عالی پور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفته که با واکنش و اعتراض شدید نماینده گچساران و باشت در مجلس روبرو شد و کمتر از چندساعت مجددا این مدیر نفتی در سمت خود ابقاء شده است.

 

گفتنی است،امروز مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با انتشار اطلاعیه داخلی سعید غلامی مدیر منابع انسانی این شرکت را تا اطلاع ثانوی کنار گذاشته بود و این در حالی بود که جایگزینی نیز برای وی تعیین نشده بود.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

واقعا یکی از درست ترین تصمیماتی که مدیر عامل نفت گرفتند عزل آقای غلامی بود و تا جاییکه بنده اطلاع دارم داستان مربی ورزش و اینها تمام شایعاتی بود که مدتیست توسط افرادی خاص با توطئه و برنامه قصد تخریب مدیر عامل نفت رو دارند و با شعار مدیر بومی قصد جایگزین کردن غلامی را بر صندلی مدیر عاملی دارند.
بنظر شخصی بنده آقای تاجگردون با دخالت و حمایت بیجا از یک مدیر ناتوان خود را زیر سوال برده و باعث بروز مشکلات در شرکت نفت میشود
دکتر تاجگردون باید نباید دخالت میکرد اونم واسه سعید غلامی
کاش یکی پیدا میشد به نماینده محترم حالی کنه وظیفه ایشان حمایت از عملکرد ضعیف یک شخص نیست ایشان وظایف و اختیارات خاص خود را دارند و باید در چهار چوب قانون عمل کرد نه بر حسب باند بازی و هواداری
جا داره به عنوان یک برادر کوچکتر و استاد دانشگاهی نصیحتی داشته باشم بر دوستان همشهریان عزیزم و به خصوص مردمان ایل بزرگم باوی که افتخار من است تا با همدلی و اندیشه شهر خود را خود بسازیم. متاسفانه سالهاست تعصبات بیجای قومی عامل اصلی اختلافات و پسرفت شهرستان شده. بنده به شخصا موافق غیرت قومی هستم اما با تعصب بیجا مخالف و اعتقاد به شایسته سالاری دارم. دوستانی که با ابراز احساسات از آقای غلامی حمایت کردند لطف نمودند اما دوستان با احترام تقاضا دارم اجازه بدین واقعیت ها پشت گفته ها پنهان نشن. شایعه ای که برای مربی تیم ورزشی ساخته شد تماما ساخته افراد سودجو و منفعت طلبی بوده که با توطئه بومی گرایی قصد مخالفت بر تصمیم مدیر عامل داشته. خدایی حق والانصاف کار به آقای محمدی مدبر عامل نفت ندارم اما به جرأت میتونم بگم در زمان مدیریت ایشان ما کمترین پارتی بازی و رابطه بازی و هرج و مرج را داشته ایم و مدیریت قانون مند ایشان بدنه نفت را تکان داد تا جایی که جلوی جذب غیر قانونی افراد خاص را گرفت و دستور استخدام تنها از طریق آزمون را داد. و برگردیم بر سر هم ولایتی و مدیر بومی و دوست خودم آقای غلامی که متاسفانه مدتی است باعث رنجش نیروهای نفتی و عملکرد نامطلوب در اداره مسئولیت خود شده که متاسفانه با حمایت های نادرست قصد دارند ایشان را جایگزین مدیر عامل کنند. آرزوی من موفقیت همشهریانم است اما نه به نابودی شهرم. چون آنوقت دود آن در چشم مردمان شهرم است. پس خوهاشا اجازه دهید مسئولین نفت خودشان برای ایشان تصمیم بگیرند نه با فشار شانتاژ ها و سفارشات خاص متشکرم سایت کبنانیوز که کامنت مارو انتشار ندادند حداقل شما لطف کنید انتشار بدین
با سلام و احترام دوستان و همشریان و همکاران عزیزنفتی در ارتباط با عزل و نصب مدیر منابع انسانی شرکت نفت گچساران ذکر چند نکته رو حایز اهمیت میدونم که اشاره کنم: در خیلی از سایتها امده است که به خاطر سرمربی جدید تیم فوتبال نفت گچساران مدیر منابع انسانی کنار گذاشته شده اند در حالی که عمق مساله فراتر از این گمانه زنی ها می باشد. علت اصلی این تصمیم شتابزده مدیر عامل فعلی گچساران در عزل مدیریت منابع انسانی شرکت نفت گچساران مخالفت این مدیریت در خصوص اخراج نزدیک به 200 نفر از جوانان شهر گچساران از شرکت نفت گچساران از سوی مدیریت مناطق نفتخیز جنوب و مدیر عامل گچساران بوده است و لاغیر. همکاران نفتی و همشریان عزیز نکته قابل تامل اینجاست که اگر حکم بر اخراج این افراد به دلیل کمبود نقدینگی و مسایل دیگر می باشد چرا از روز اول مدیران سابق در خصوص جذب نیرو به صورت کارشناسانه عمل نکردند و امکان سنجی پرداخت حقوق این نیروها را مورد توجه قرار ندادند و حالا که کشور و مجموعه نفت از لحاظ نقدینگی دچار مشکل شده اند سعی بر این دارند که جوانانی را که با هزار امید در این شرکت مشغول به کار می باشند و سرپرستی خانوارهایی را بر عهده دارند که به نان شب خود محتاجند و از این دست خانواده ها در این شهر ثروتمند نفتی کم نیست را اخراج کنند و به تبعات وخیم اجتماعی آن نگاه نمیکنند و در پی تکمیل عملکردهای ناپخته قبل گام بر میدارند!!! این تصمیم مدیریت مناطق نفتخیز جنوب انچنان شتابزده بوده که حتی حاضر به ارایه یادداشت اداری در خصوص اخراج نیروها نبوده و سعی در مخدوش کردن چهره های متخصص بومی شهرمان داشتند!!!!! در شهری که خود از لحاظ نیروی متخصص و بومی میتواند یاری دهنده این صنعت مادر و عظیم کشور باشد، چرا نیمی و یا حتی بیشتر پیکره ی آن غیر بومی است!!!!! چرا بهره ی مردم و جوانان سختکوش دیار نفتخیز گچساران از ثروت خدادادی ان تنها دود و الودگی ان باشد!!!!! در پایان از همه عزیزان و همشریان و هم استانی های عزیزمان خواستارم تا خودمان نخواهیم وضعمان به همین صورت است و شاید بدتر از این. به امید روزی که جوانان این استان در یافتن کار و امنیت شغلی دغدغه ای نداشته باشند
غلامی نفت رو به افتتضاح کشیده خودشو .برادرش
خدا را شکر زوال غلامی فرارسیده و الان برای عموم مشخص شده که غلامی جایگاه و مقبولیتی در بدنه نفت نداره. تنها با حمایت تمام قد نماینده توان ادامه راه رو داره و این مسائل تنها بخاطر رفتارهای خودخواهانه غلامیست. متاسفم برای اون کسیکه اسم امیر کبیر را با غلامی ….کرد غلامی در هیچ جایی از عملیات نفت از خود خاطره ندارد تنها با ادعا و فرافکنی و حمایت افرادی که او را امیر کبیر میخوانند یک جایگاه پوشالی برای خودش ساخته. و بزرگان نفتی در مناطق با چشم بینا به پوشالی. بودنش پی برده اند. و اما اشتباه بزرگتر دخالت نماینده در مسائل شرکت نفت است که با شعارهایش مغایرت دارد. آقای دکتر تاجگردون بنده از طرفداران پر شور شما بودم ولی اینکه برادران غلامی دل همه را خون کرده اند و امروز علیرغم اعتراضات شدید همه حضرتعالی تمام قد و چشم بسته از او حمایت میکنی باعث دلسردی و یاس همه شده ای. یاد دهه ۶٠ و ٧٠ نفت بخیر و کارکنان خدوم و بی ادعایش
این غلامی که با دروغ نفتو به گند کشونده نه مدیر عامل نفت. اونه که باید بره نه مدیر عامل نفت. حیف از تاجگردون که از امثال غلامی حمایت میکنه صرفا چون وام دارشه. اما همین یک ساعت هم که عزل شد جای شکرش بقیه.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها