نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1395 - 3:05
شفای عاجل یک بانوی بیمار سکته مغزی توسط کرامات حضرت بی بی کریمه( س) دهستان دیل در گچساران، خبری است که به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.

به گزارش آفتاب جنوب، بر اساس آنچه در متن این خبر در شبکه های اجتماعی و به نقل ازهیات امناءاین امامزاده آمده است:«حوالی ظهر هفتم تیر ماه سال 95 مطابق با 21 رمضان و همزمان با سالروز شهادت امام علی علیه السلام، خانمی که در بیمارستان شهید رجایی گچساران و در بخش مراقبت های ویژه بستری بود با اذعان به اینکه خواب حضرت بی بی کریمه(س) را دیده است موضوع را از طریق پرستار بخش به پزشک متخصص دکتر موسوی اطلاع و دکتر نیز اجازه ترخیص بیمار را صادر می کند. این خانم محترمه هم اکنون در سلامت کامل ودر حرم مطهر حضرت بی بی کریمه(س) دهستان دیل حضور دارد.»

گفتنی است از سوی مسئولین اوقاف و امور خیریه گچساران صحت شفای بیمار تایید شده است.

 بی بی کریمه سلام الله علیها‎‎ مهمترین بقعه متبرکه در روستای دیل است ؛روستای دیل از مشرق به کوه خامی و روستای مارین، از جنوب به کوه دیل، از مغرب به رودخانه فصلی و آرو و از مشرق به منطقه مزارع چرزو و در فاصله ۲۵ کیلومتری  شهر گچساران واقع شده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام خبر کاملاً صحیح است
خبر شفای بیمار صحیح ولی سکته مغزی و بستری در ای سی یو کاملا دروغ میباشد،بیمار مشکل اعصاب و روان داشته و شفای ایشان به علت تلفین خود بیمار بوده است،لطفا با انتشار اخبار دروغ اعتماد مردم به امام زاده های دارای کرامات رو سلب نکنید(پزشک معالج بیمار)
با سلام.در مطلب فوق به این نکته کاملا اشاره شده "بر اساس آنچه در متن این خبر در (شبکه های اجتماعی و به نقل ازهیات امناءاین امامزاده آمده است) "و این به معنی تایید صفر تا صد این جملات نیست. و در این خبر تلاش برای صحت موضوع که شفای بیمار بوده است و نه پاره ای از جزییات این ماجرا درشبکه های اجتماعی .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها