نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. خرداد 1395 - 14:28
آقای نماینده !شما كه مجددا زيركانه سطح توقعات مردم را به امكان گزارش تخلفات استخدامي تنزل داده ايد، چرا به نزديكانتان تشر نمي زنيد تا با دادن وعده هاي وسوسه انگيز به برخي سايت هاي نوپاي محلي، مسير انتقال گلايه هاي منطقي موكلينتان به شما را مسدود نسازند؟

به گزارش آفتاب جنوب،یاسر امینی در یادداشتی نوشت:آقای تاجگردون در رابطه با انتشار مبتديانه پيامک هاي رد و بدل شده بين شما و آن مديرتان بايد متذكر شد آنچه مشهود است ولنگاري شما در قبال حسن اعتماد مردمي است، كه عمدتا بخاطر آينده شغلي فرزندانشان، شما را در انتخابات اخير همراهي كردند. در واقع آن پيامک ها روند تبعيض آميز استخدام را طي ٤ سال گذشته برملا ساخت: دستور از شما، اجابت عاجل توسط برخي مديران!

 

در حقيقت، آن پيامك ها ماهيت واقعي آن مدير نالايق و بي اراده، كه محكوم به خوش خدمتي به شماست و از روي استيصال ظاهرا براي نزديكان شما نيز تره خرد مي كند، را به وضوح نشان مي دهند. متاسفانه از اين دست عاشقان رياست، اين روزها پيرامون شما به وفور يافت مي شود؛ منظورم آنهاي است كه ماه هاست براي مقام هاي گذرا دندان تيز كرده اند، به همين منظور با متملقانه «مسافر پاستور» خواندن شما، بار ديگر تمركزتان براي خدمت خالصانه به مردم محروم منطقه را بهم ميزنند.

 

همانطور كه بعد از انتخابات، فورا عطش رياست مجلس را در شما شعله ور كردند، سپس نايب رئيسي اول، دوم و نهايتا ناگزير براي همان رياست كميسيون برنامه و بودجه ( كه ما هم به شما تبريك مي گوييم)، به اذعان خودشان، سحرگاه ها برايتان بي وقفه دعا كردند!شما كه مجددا زيركانه سطح توقعات مردم را به امكان گزارش تخلفات استخدامي تنزل داده ايد، چرا به نزديكانتان تشر نمي زنيد تا با دادن وعده هاي وسوسه انگيز به برخي سايت هاي نوپاي محلي، مسير انتقال گلايه هاي منطقي موكلينتان به شما را مسدود نسازند؟

 

البته خود شما نيز در اين معضل بي تقصير نيستيد؛ آنقدر ظرف دو سال اخير به مناسبت هاي مختلف به افراد متعدد دوربين عكاسي هديه داده ايد كه بعضي از آنها عذاب وجدان مي گيرند اگر مطلبي، ولو حقيقت، خلاف ميل تان منتشر كنند.

 

شما كه شبانه روز در فضاي مجازي حضور داريد آيا تعجب نكرديد چرا برخي سايت ها در انتخاب تيترهاي جذاب براي نامه ي شما خطاب به مديران، از يكديگر سبقت مي گرفتند اما در انعكاس جوابيه ي آن بطرز هماهنگ شده اي يا لال شدند يا هم فقط چند دقيقه آن را متظاهرانه به نمایش گذاشتند؟

 

آيا اين اهمال مغرضانه از سوي برخي سايت هاي (تازه) حامي شما با حق گزارش تخلفات استخدامي، كه جنابعالي براي مردم قائل شده ايد، منافات ندارد؟

 

اينكه با چنين نامه نگاري هايي همه كاسه كوزه ها را بر سر مديران مي شكنيد هنر نيست چون نه تنها از قبل اطمينان داريد كه قرار نيست هيچكدام از آنها جوابيه اي عادلانه تنظيم كند بلكه كاملا واقفيد كه حتي چند تن از آنها براي انحراف اذهان مردم از استخدام هاي غيرقانوني، آمادگي وارونه انعكاس دادن حقايق را نيز دارند.

 

 همين استمرار سكوت اجباري در مديران، احساس زجرآوري را به مردم القا مي كند گويا همه شما سر و ته يك كرباسيد. منطق حكم مي كرد حداقل يكي از آن مديران به ترش رويي و تهديد غير منصفانه ي مجدد شما واكنش مستقلي نشان دهد.

 

مسلما، اين اجتناب از پاسخگويي نميتواند از دو حالت خارج باشد؛ يا از ابتدا با آنان اتمام حجت كرده ايد كه فقط شنونده و تاييد كننده باشند يا آنها نيز در استخدام هاي تبعيض آميز ٤ سال گذشته سهيم بوده اند!

 

از آنجاييكه تاكنون به كرات مصاديق آشكاري از استخدام هاي بي ضابطه، هم درون استان و هم خارج از استان، به شما انتقال داده شده است، اما آنچه متعاقبا از شما مشاهده شده سهل انگاري فاحش در برخورد با قانون گريزان بوده است، لذا تداوم يادداشت هاي ساختگي از اين جنس، نه تنها سوهان روح مردم است بلكه توهين به شعور آنان نيز تلقي می شود.

در پايان، اگر خلاف آن را ادعا مي كنيد ( كه پيامك ها ساختگي نبوده) نام آن مدير بي كفايت را به مردم اعلام كنيد و بدون هيچگونه مماشاتي عذر ايشان را بخواهيد تا خداي ناخواسته در آينده ي نزديك، بعلت چنين تبعيض و لاپوشاني هاي مكرر، والدين در خلوت با فرزندانشان نااميدانه زمزمه نكنند «از ماست كه بر ماست»

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

متاسفانه نفت بیداد میکنه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها