نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1395 - 14:41
امام جمعه گچساران
تذکرامام جمعه گچساران به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:
روشنگری شود خیلی ها غرق می شوند
امام جمعه گچساران گفت:دوستان مقابل نصایح امام جمعه موضع نگیرند، زیرا اگر لازم شد امام جمعه حرف بزند خیلی‌ها باید حساب خود را بالا و پایین کنندومسئولان به جای تقابل در پی بررسی و برطرف شدن مشکل باشند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه بازشدن درهای رحمت خداوند به روی انسان‌ها بوده و در این ما شیاطین و بدی‌ها در غل و زنجیر هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان کشور، افزود: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود با تأکید بر لزوم افزایش قدرت کشور به مسئولان متذکر شدند که برای قدرتمند شدن باید تلاش بیشتری انجام داد.

 

حجازی با اشاره به در پیش بودن میلاد امام حسن مجتبی (ع) ،اظهارکرد: میلاد امام حسن مجتبی(ع) به عنوان روز اطعام نامگذاری شده زیرا ایشان علاوه بر خصوصیات بارز در این خصوص دو بار تمامی زندگی خود را با فقرا تقسیم کردندو وظیفه دینی ما حکم می‌کند که دستگیر فقرا و نیازمندان باشیم زیرا  این امر از اموزه‌های دینی ما مسلمانان است.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدرتصریح کرد: مواد مخدر یکی از مواد خانمانسوز بوده که دین و دنیای انسان را بر باد می‌دهدو تلاش نیروی انتظامی در این خصوص قابل تقدیر بوده اما در این راستا آمادگی نیروهای انتظامی باید همواره مد نظر باشد.

 

امام جمعه گچساران درادامه، گفت: تذکرات ائمه جمعه تذکرات یک انسان ناصح بوده کسی که نصیحت می‌کند؛ نیاییم مقابل تذکرات امام جمعه چه در گچساران و چه دیگر نقاط استان موضع بگیریم.

 

حجازی افزود: اگر بنا بر تبیین توسط امام جمعه باشد خیلی‌ها غرق می‌شوند، بنای امام جمعه بر حفظ آبروی مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان است , امام جمعه متقن و محکم و مستدل در پشت تریبون سخن می‌گوید، با استناد به قرآن و قصد بازی با آبروی کسی را ندارد.

 

حجازی تصریح کرد: دوستان مقابل نصایح امام جمعه موضع نگیرند، زیرا اگر لازم شد امام جمعه حرف بزند خیلی‌ها باید حساب خود را بالا و پایین کننددر این صورت موضوع قابل جمع کردن نیست، پس تلاش کنید مقابل نصایح امام جمعه موضع نگیرید.

 

امام جمعه گچساران افزود:وقتی امام جمعه سخنی را اعلام می‌کند که موضوعی روشن شده باشد؛ همه مردم می‌دانند و دوستان نباید خود را به تقابل و تغافل بزنند.

 

وی تصریح کرد: تذکر توسط امام جمعه رسمی در مبانی دینی است ومسئولان به جای تقابل به فکر بررسی و برطرف شدن مشکل باشند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر امام جمعه شجاع دلیر وعاللللللییییی

نظرات کاربران

تازه های سایت