نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1395 - 8:42
شب گذشته عادل فردوسی پور آخرین برنامه نود خود را در فصل فوتبالی 94-95 بر روی آنتن برد تا حدودی به حواشی پیش از دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال در گچساران پرداخت.

به گزارش آفتاب جنوب،در حالی که زمان زیادی به برگزاری دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای مشخص کردن سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول باقی نمانده و با انجام دیدار عصرامروز چهره 18 امین تیم برای حضور در لیگ دسته اول مشخص خواهد شد، نود  که آخرین برنامه خود را در فصل فوتبالی 94-95 بر روی آنتن برد، تا حدودی به حواشی این دیدارحساس پرداخت.

 

در آیتم پایانی برنامه نود" رشید مظاهری" دروازبان گچسارانی تیم فوتبال ذوب آهن میهمان برنامه نود بودوگچسارانی بودن این بازیکن موفق، باعث شد که عادل فردوسی پور به همین بهانه به سراغ حرفهایی ازمهدی  پاشازاده سرمربی پارس جنوبی جم که در حال حاضر برای انجام دیدار حساس برگشت پلی آف لیگ دسته دوم در گچساران به سر می برد، برود و از قول پاشازاده تیراندازی در شهر گچساران را عنوان کند و فضای امنیتی این شهر را پیش از این دیدار ناامن جلوه دهد، صحبت هایی که بلافاصله باواکنش مظاهری دروازبان ذوب آهن روبروشد.

 

فردوسی پور برای تایید صحبتهایی که از پاشازاده نقل کرده بود ادعا کرد که این مربی تصاویر و ویدئوهایی در اختیار دارد که در ادامه نشان خواهد داد؛در خلال گفتگوی فردوسی پور و مظاهری پس از اتمام آیتمی از این دروازبان خود فردوسی پور در ادامه این موضوع گفت: البته عموی رشید مظاهری که یکی از مسئولین حراست شرکت نفت در گچساران، در تماسی تلفنی این موضوع را تکذیب کرده و تیراندازی در گچساران را بی اساس دانست.

 

ماجرا زمانی جالب تر می شود که در اتمام برنامه نود که با جنجالی از سوی لطیفی سرمربی اکسین البرز برعلیه فردوسی پور و ماجرای تبانی در لیگ دسته دوم در بازی مقابل نفت امیدیه و اکسین صحبت شد، فردوسی پور عکس ها و فیلم های فرستاده شده از سوی پاشازاده را مبهم دانست و گفت: "هیچ چیز از این موضوع نمی شود فهمید".

 

حال مسئولین گچساران موضوع تیراندازی را کاملا رد و فضای این شهر برای برگزاری این دیدار حساس کاملا امن و آماده است .به نظر می رسد با توجه به برگزاری این دیدار حساس و ماجرای بازی رفت ،برنامه نود با مطرح کردن این موضوع که کاملا رد شد، باعث بوجود آمدن حساسیتی بی مورد پیش از آغاز این دیدارشد.

 

مسئول روابط عمومی باشگاه نفت وگازگچساران درادامه نیز طی تماس تلفنی با برنامه نود صحبت های مهدی پاشازاده را کذب محض دانست و اعلام کرد :"این صحبت ها فقط برای جو سازی است و گچساران از هر لحاظ آماده ی برگزاری مسابقه هست ."

 

 صحبت هایی که به نقل از پاشازاده از زبان فردوسی پور در برنامه پرمخاطب 90 درست شب قبل از این دیدار مطرح شدودرادامه توسط خود فروسی پور تکذیب شد را باید نوعی جنگ روانی پاشازاده علیه تیم نفت وگاز گچساران قلمداد نمود و یا حرکتی کاملا اتفاقی!؟

 

دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشورعصر امروز بین دو تیم نفت وگاز گچساران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.دیدار رفت این دو تیم در جم با نتیجه 2 بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

جنگ روانی نبوده،جنگ واقعی بوده،به قصد کشت داور را زدند.حاشیه کجا بود!؟ بازی دقیقه ی چهل تعطیل شده،چی میگه این عمو اردوان!؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها