نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1395 - 8:53
به نظر می رسد مسئولین شهری افزایش 40درصدی برای نرخ کرایه‌های تاکسی را در نظر گرفتند و بر این اساس، کرایه جدید همه خطوط تاکسی در گچساران تعیین شد.

به گزارش آفتاب جنوب،نرخ جدید کرایه‌های تاکسی با نصب برچسب‌های جدید بر شیشه تاکسی‌ها از امروز در گچساران اجرایی شده است.

 

در ذیل لیست کامل نرخ کرایه تمامی خطوط تاکسی گچساران آمده است:

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

چرا شهرداری گچساران برای مسیر مرکز شهر به سه راهی و کارکنان اتوبوس خط واحد نمیگذاره؟؟؟؟؟؟؟ یک مدت با تبلیغات مناسب در سطح شهر خطوط اتوبوسرانی را در سطح مسیرهای پرتردد فعال کنند خود بخود عادی خواهد شد. لطفا یک گزارش تهیه کنید چون مسیرهای کارکنان و 108 دستگاه و رزمندگان اتوبوس خط واحد نداره و متاسفانه تاکسی ها و ماشین شخصی ها کرایه 700 تومان هم محاسبه نمیکنند و به علت نداشتن پول خرد 1000 تومان از مسافر میگیرند. لطفا پیگیری کنید.
کارگران سد چم شیر حقوق نگرفته اند.معلمان بازنشسته پاداش نگرفته اند.اصناف و بازار در رکود هستند.کارگران سختمانی در رکود عمیق ساخت و ساز بیکار کنار خیابان نشسته اند.جوانان تحصیل کرده بیکار هستند.و دهها خبر از این نوع در اطرافمان اتفاق می افتد به ناگاه خبر میدهند کرایه تاکسی ها در گچساران 40 درصد افزایش یافت!!!! یکی نیست از این مسئولان بپرسد این چطور خبررسانی است که همه این خبرها در روز معلم و کاگر یکباره اعلام میشود و به جای خوشحالی ناراحتی بر لبان مردم و کارگران و معلمان می نشاند!!!!! به مسئولان بگویید وقتی جیب مردم خالی است افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی برای چیست؟؟؟؟ به مسئولان مربوطه بگویید لااقل همه مسیرهای اصلی شهر را اتوبوس بگذارید با کرایه 200 تومان تا افراد بیکار و مستضعف تحت فشار قرار نگیرند. در شهرهای بزرگ ساعت حرکت اتوبوسهای درون شهری در مسیرهای پرتردد با فاصله 3 تا 10 دقیقه است و در مسیرهای معمولی 15 تا 20 دقیقه.اما متاسفانه در بیشتر مسیرهای گچساران خط اتوبوس نیست و در مسیر 500 دستگاه هم با فاصله یک ساعت تردد میکند که غیر استاندارد است. به مسئولان بگویید بیشتر از نیم ساعت فاصله بین حرکت اتوبوسها عملا به تعطیلی اتوبوسرانی منجر میشود.
برادر مرادی تصویر واضح نیست عددها ناخواناست
چرا مسیرهای پرجمعیت کارکنان و سه راهی خط اتوبوس ندارند ؟ لطفا مسئولین رسیدگی کنند .

نظرات کاربران

تازه های سایت