نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1394 - 9:22
امام جمعه موقت گچساران گفت:يكی از عناصر محوری در جريان شكل گيری انقلاب اسلامی ،پيروزی آن و نیز در تداوم آن جوانان بوده اندوامروز ترویج روحیه انقلابی در بین نسل جوان جامعه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران پیش از ظهر امروز در همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: مساجد از مراكز اصلی در روند شكلگيری انقلاب اسلامی و كانون مبارزه برای حضور و فعاليت جوانان بوده و سازماندهی فعاليتهای مبارزاتی ضد رژیم پهلوی در مساجد صورت می گرفت.

 

وی افزود:مساجد نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند و فعاليتها مختلف مبارزين به ويژه جوانان در مساجد و نماز جماعات، سخنرانی ها،‌ارشاد، تبليغ و اطلاع رسانی اين نهاد مقدس به عنوان یکی از اصلیترين پايگاه نهضت مردمی در پیروزی انقلاب است.

 

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه نقش جوانان در شكل گيری انقلاب اسلامی و پس از آن در تداوم وپيگيری اهداف و ارزشهای والای انقلاب قابل انكار نيست،تصریح کرد:  يكی از عناصر محوری در جريان شكل گيری انقلاب اسلامی و پيروزی آن و نیز در تداوم آن جوانان بوده اندوامروز ترویج روحیه انقلابی در بین نسل جوان جامعه آرمان‌های انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

 

خواجه‌زاده تاکید کرد: باید تلاش کرد تا نسل نوجوان و جوانان ما در جامعه با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنایی پیدا کنندو گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه های نورانی امام(ره) و رهبری در جامعه تبیین و ترویج شود.

 

وی اظهار کرد:ما قبل از انقلاب اسلامی حتی از کوچکترین امکانات هم محروم بودیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی کشوری مقتدر با امکانات خوب در حال پیشرفت و توسعه هستیم.

 

خواجه زاده تصریح کرد:عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی به دلیل حرکت تاریخی امام (ره) و جانفشانی های شهداءبوده که همه باید قدردان این انقلاب باشیم و در تداوم راه امام (ه)و شهداء از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

 

گفتنی است همایش "نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی" به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب با حضور مسئولان محلی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها