نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1394 - 22:29
فرمانده انتظامی گچساران به دنبال بروز شایعات در شبکه های اجتماعی مبنی بر قتل دو دختر نوجوان در این شهرستان راکه به سرعت در حال انتشار است، تکذیب کرد.

سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درباره شایعات مطرح شده مبنی بر قتل‌ دودختر نوجوان دراین شهرستان گفت: قتل دو دختر نوجوان و زخمی شدن سه نفردیگر با سلاح گرم که در شبکه های اجتماعی در حال انتشاراست از اساس شایعه بوده و هیچ قتلی در این شهرستان رخ نداده و اوضاع به طور کامل تحت کنترل است.

 

وی افزود:برخی افراد بدون هیچ سند و مدرکی در جامعه به صورت غیرمسئولانه دست به بروز و شیوع شایعات با اظهارنظرهای بی‌پایه و اساس در شبکه های اجتماعی می‌زنند که این امر در وحله نخست به خود شهروندان و احساس امنیت صدمه می‌زند.

 

بازیان در مورد پیامک هایی در این خصوص که امروز درگچساران به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، اظهارکرد: عمده این پیام‌های شایع شده مبنی بر این است که دو خواهر نوجوان به همراه سه نفر دیگر در گچساران توسط شخصی با سلاح گرم کشته و زخمی شده  و مجروحین به بیمارستان شهید رجایی منتقل شده اند که این اتفاق از ریشه کذب است.

 

 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی صحیح برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت:شهروندان عزیزبه شایعات غیرموثق منتشر شده در برخی از شبکه های اجتماعی توجه نکنند و بدانند که پلیس تنها منبع اعلام اخبار جنایی و انتظامی است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها