نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1394 - 21:11
سرهنگ بازیان
فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛
انجام بیش از 2هزار عملیات پلیسی 110 درگچساران
فرمانده انتظامی گچساران گفت: شهروندان گچسارانی در 6 ماهه نخست سال جاری 6هزار و 280 مرتبه زنگ پلیس110 این شهرستان را به صدا درآوردند که 2هزار و 809 مورد از این تماس‌ها عملیاتی انتظامی بوده است.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی گچساران صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اهداف و اقدامات سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گچساران اشاره کرد و گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ضمن حفظ آمادگی و تلاش شبانه‌روزی، رسالت تکریم شهروندان را سرلوحه امور خود قرار داده است و این مرکز به منظور افزایش سرعت عمل پلیس، جلب رضایت شهروندان و ارتباط پایدار بین پلیس و مردم  ایجاد شده است.

 

وی افزود: از آنجائی که در بروز حوادث اجتماعی یا جرائم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین دسترسی عموم شهروندان به پلیس، تلفن 110 است،شهروندان گچسارانی در 6 ماهه نخست سال جاری 6هزار و 280 مرتبه زنگ 110 این شهرستان را به صدا درآوردند.

 

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: 2 هزار و 809 مورد از این تماس‌ها عملیاتی انتظامی ، یک‌هزار و 766 مورد آن نیز مزاحمتی و یک‌هزار و 705 مورد آن مشاوره ای و ارشادی بوده است که محدوده خدمت‌رسانی و فعالیت را برای سبزپوشان عرصه نظم و امنیت گسترده‌تر از قبل کرده است.

 

بازیان با بیان اینکه امروز فوريت های پليسی 110 فرماندهی انتظامی گچساران به وضعيتی قابل قبول رسيده است،اظهارکرد: 95درصداز شهروندان گچسارانی از نحوه پاسخگویی اپراتور این مرکز رضايت دارند و نیز میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلییس110 نیز 77 درصد بوده است که تلاش ما نيز افزايش هر چه بيشتر اين رضايت مندی است.

 

وی درادامه با تشریح ویژه برنامه های هفته ناجا در این شهرستان  گفت: امسال هفته ناجا طبق سنوات گذشته با شعار اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش همراه با 70برنامه متنوع و چشم گیر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: مراسم صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء ،عطرافشانی گلزار مطهر شهداء حضور در مساجد و مدارس، دیدار مردمی، دیدار با اصناف، نشست با معتمدان و ریش‌سفیدان، عیادت از بیماران و اهدای خون از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا در گچساران است.

 

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی عملکرد این نهاد به مردم است افزود:یکی از سیاست‌های اصلی ناجا ایجاد ارتباط بیشتر با آحاد جامعه است وارتباط هر چه بیشتر ناجا با مردم سبب افزایش اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد  وبدون شک  مشارکت مردم با پلیس، کاهش جرائم در سطح شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت