نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1394 - 7:04
رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران خبرداد؛
اجرای سه پروژه آبرسانی روستایی در گچساران
رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران از اجرای سه پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سیادت شیری رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پروژه آبرسانی روستای پادوک خیرآباد این شهرستان گفت: این پروژه با اجرای یک هزار و 500 متر لوله شبکه داخلی دارای یک میلیارد ریال اعتبار است.

 

وی پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی روستای اسلام‌آباد را 20 درصد برشمرد و گفت:پروژه آبرسانی این روستا با اعتبار 900 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های اجرایی آبفای روستایی گچساران است.

 

رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران با بیان اینکه پروژه آبرسانی روستای گناوه با اعتبار یک میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 15 درصدی در حال انجام است،اظهارکرد: احداث مخزن 300 مترمکعبی روستای گناوه از جمله پروژه‌های مهم این اداره است که تاکنون محل احداث و جاده دسترسی مخزن تسطیح شده و به‌زودی آرماتوربندی کف این پروژه اجرا خواهد شد.

 

رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران به اختصاص اعتبار 16 میلیارد و 604 میلیون ریال جهت نوسازی شبکه آب روستایی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی سال 94 اشاره کرد و گفت: این اعتبار که از محل بودجه دو درصد نفت و تملک دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای نوسازی شبکه آب این شهرستان تخصیص داده شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت