نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مرداد 1394 - 12:38
انفجار و آتش ‌سوزی در یک ساختمان مسکونی گچساران موجب سوختگی شدید یک زن شد.

 به گزارش آفتاب جنوب،در انفجار مهیب و آتش سوزی که ساعت 23شب گذشته دریکی ازمجتمع های مسکونی پشت پایانه مسافربری این شهرستان به وقوع پیوست یک واحد مسکونی در آتش سوخت.

 

آتش سوزی

آتش

آپارتمان

 

 محل انفجار یک واحد 70 متری در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه مسکونی بوده که در پی این انفجار مهیب دیوارهای داخلی تخریب و همه شیشه‌ها شکسته و حریق نیز ایجاد شده بود

 

سقف

واحد مسکونی

 

با حضور به موقع پرسنل آتش نشانی شهرداری دوگنبدان و شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران این آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

 

واحد

گچساران

ساختمان

 

آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و یک بانوی 30ساله که در منزل محبوس شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند

 

شیشه

 

این بانوی 30ساله که در این آتش سوزی دچار سوختگی شدید شده بود برای مداوای کاملتر به یکی از بیمارستان های اهواز منتقل شدکه حال وی وخیم عنوان شده است.

 

گاز

 

به گفته منابع آگاه علت انفجار نشت گاز شهری و ایجاد شعله و جرقه عنوان شد

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

سلام من مجید موسوی پدر اون خانم30ساله هستم که سوخته چرا اخبار درست نمی نویسید چرا نوشتید مامور اتش نشانی نجاتش داده در صورتی که دختر من خودش از اتیش بیرون اومده چرا مینویسید حال دختر من وخیمه درصورتی که پزشکهای بیمارستان طالقانی اهواز باتوجه به سوختگی بالا اعلام کردن حال ایشون وخیم نیست ودختر من روحیه بالایی پیدا کرده این درصورتیه که مامور اورژانس از ترس اتش فرار کرد درست نیست بخاطر اینکه افراد بیشتر مطالب شمارو بخونن دروغ تحویل مردم بدید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها