نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1393 - 9:53
آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از 71 پروژه عمرانی و خدماتی در گچساران با حضور جمی از مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش آفتاب جنوب،آیین کلنگ‌‌زنی و بهره‌برداری از 71 پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی و کشاورزی به مناسبت هفته دولت  در این شهرستان آغاز شده است.

 

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و علی‌حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان از جمله مسئولان استانی هستند که در این آیین حضور داشتند.

 

فرماندار گچساران در این آیین اظهار کرد: امروز و به مناسبت هفته دولت، 71 پروژه در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی ابراز کرد: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 367 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و تأثیر بسزایی در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم این شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: این طرح‌ها شامل 41 پروژه افتتاحی با اعتباری افزون بر 28 میلیارد و 700 میلیون ریال و 26 پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار هشت میلیارد  و دویست میلیون ریال است.

رحیمی یادآور شد: طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح گچساران در حال اجرا بوده و تلاش مضاعف داریم تا این شهرستان را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی از افتخارات خادمان ملت در مجموعه دولت و سایر قوا بوده و همه مکلف به تسریع در کار مردم و خدمات‌رسانی عادلانه به تمام شهرها و روستاها هستند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت