نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1393 - 1:01
شب گذشته شبکه اطلاع رسانی دانا به دلایل نامعلومی فیلتر شد اما پس از گذشت 12 ساعت رفع فیلتر شد که تاکنون خبرهایی متفاوتی روی خروجی های سایتها و خبرگزاری های مختلف قرار گرفته است.

به گزارش آفتاب جنوب،شبکه اطلاع رسانی دانا،شب گذشته شبکه اطلاع رسانی دانا به دلایل نامعلومی فیلتر شد اما پس از گذشت 12 ساعت رفع فیلتر شد که تاکنون خبرهای متفاوتی روی خروجی های سایتها و خبرگزاریهای مختلف قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس با کار کردن خبری در این خصوص که،شب گذشته شبکه اطلاع‌رسانی دانا فیلتر شد و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان نزدیک به این شبکه اطلاع‌رسانی و همچنین معاون نگهداری زیرساخت (مخابرات) این فیلتر از سوی قوه قضائیه صورت نگرفته است را روی خروجی خود قرار داد.

اما پس از رفع فیلتر شدن دانا خبرگزاری فارس با این تیتر که دانا رفع فیلتر شد نوشت: به دنبال فیلتر شدن شبکه اطلاع‌رسانی خبرنگار فارس این موضوع را از حسن محرابی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد جویا شد که او با ابراز بی اطلاعی از این امر گفت که اطلاعات لازم را در این باره در اختیار قرار می‌دهد که تاکنون به دنبال تماس‌های مکرر پاسخی از سوی وی دریافت نشد.

همچنین در تماس تلفنی با کریمی، معاون نگهداری زیرساخت(مخابرات) مشخص شد که فیلتر شبکه اطلاع‌رسانی دانا از سوی قوه قضاییه صورت نگرفته است.

این در حالی است که شبکه اطلاع‌رسانی دانا حدود ساعت 21 شب گذشته (چهارشنبه، دوازدهم شهریور ماه) فیلتر و ساعتی پیش نیز رفع فیلتر شد.

همچنین حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد تاکنون طی تماس‌هایی که در این خصوص صورت گرفته بود، پاسخی را ارائه نداده است.

از کسانی که اقدام به فیلتر 12 ساعته «دانا» کردند شکایت می کنیم

 

مقداد ذکی‌زاده مدیرمسئول شبکه اطلاع‌رسانی دانا در گفت‌وگو با فارس، درباره فیلتر شدن این شبکه اطلاع‌رسانی اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 21 مطلع شدیم که مخاطبان سایت دانا نمی‌توانند اخباری را که روی خروجی سایت نمایش داده می‌شود، ببینند.

مدیرمسئول شبکه اطلاع‌رسانی دانا ادامه داد: بعد از پیگیری‌ متوجه شدیم که سایت فیلتر شده است. بعد از اطلاع از این امر پیگیری‌های لازم را برای یافتن دلیل فیلتر شدن این شبکه اطلاع‌رسانی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان محترم قضایی  اعلام کردند که فیلتر شدن این سایت از سوی آنها نبوده است.

ذکی‌زاده یادآور شد: البته از شب گذشته تماس‌های مکرری با مسئولان وزارت ارشاد به خصوص معاونت مطبوعاتی داشتیم که متاسفانه تاکنون هیچگونه پاسخی داده نشد و البته پیگیری‌های ما نیز حکایت از این دارد که فیلتر شدن سایت از سوی وزارت ارشاد و شرکت زیرساخت صورت گرفته است ولی هنوز اطمینان قطعی از این موضوع حاصل نشده است.

مدیرمسئول شبکه اطلاع‌رسانی دانا با بیان اینکه به شدت مشتاق شنیدن توضیحات مسئولان وزارت ارشاد در رابطه با دلیل فیلتر 12 ساعته این شبکه اطلاع‌رسانی هستیم، اظهار داشت: این موضوع را از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌کنیم و علیه کسانی که اقدام به فیلتر این شبکه بدون اطلاع قبلی کردند در دادسرا و دادستانی شکایت می‌کنیم.

 

به گزارش دانا، شب گذشته شبکه اطلاع‌رسانی دانا  به دلایل نامعلومی  فیلتر شد اما پس از ساعاتی دوباره در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها