نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. شهريور 1393 - 18:54
فرماندار گچساران از کشف و ضبط 3 میلیارد و 271 میلیون و 506 هزار ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران با تقدیر از تلاش اعضای این کمیسیون، گفت: با توجه به موقعیت این شهرستان و واقع شدن در چهار راه مواصلاتی جنوب کشور، وجود قومیت‌های مختلف ، نفت‌خیز بودن و اقتصادی بودن منطقه؛ این شهرستان از حساسیت ویژه‌ای در مقایسه با شهرستان‌های همجوار برخوردار است.

 

وی افزود: 3 میلیارد و 271 میلیون و 506 هزار ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد که  این میزان آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 708 میلیون و 887 ریال افزایش داشته است.

 

فرماندارگچساران تصریح کرد: 63 فقره پرونده قاچاق کالا از سوی نیروی انتظامی امسال وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد که از این میزان 52 مورد نیز مختومه شده است.

 

رحیمی در ادامه با اشاره به میزان جریمه نقدی پنج میلیارد و 100 میلیون ریالی این میزان کالا اظهارکرد:باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سلامت چرخه اقتصادی در گچساران تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از تولید داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام، خسته نباشید باید قبول کنیم که خبرنگاران نه تنها مزاحم نیستند، بلکه یار و یاور مسوولین هم هستند. گاهی قلم یک خبرنگار، انعکاسش از چندین جلسه مدیریتی بیشتره، قلم یک خبرنگار در راستای انعکاس حقایق و رفع محرومیت شهرستانه و این خودش از بهترین خدمت ها محسوب میشه، پس برادر مرادی از اینکه خبرها رو به موقع روی سایت می یارید کمال تشکر را دارم و می طلبد تا مسوولین توجه و همکاری بیشتری برای توسعه فعالیت خبرگزاری داشته باشند.
سلام-از اقدام مسئول کمال تقدیر و تشکر را داریم.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای رحیمی که بسیار فرد زحمت کش و فعالی هستند و عزیزان مبارزه با قاچاق کالا و عزیزان نیروی انتظامی . شهرستان گچساران به علت نزدیکی به بندر دیلم و بندر گناوه و شاه راه بودن این شهر معمولا در این شهر از این کالاهای قاچاق زیاد وجود دارد .

نظرات کاربران

تازه های سایت