نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1399 - 12:11
در راستای تعریض و بازگشایی بلوار مالیات انجام شد؛
جهش پروژه های عمرانی در گچساران/از شهردار دوگنبدان کار بزرگ بخواهید+تصاویر
هرچند باید گفت که شهروندان،سیاسیون ،مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی به جهت عمران و توسعه شهری، از شهردار دوگنبدان کارها و اقدامات بزرگ بخواهند و در این خصوص نیز همکاری لازم را داشته باشند تا اینکه به برخی مسائل کوچک و حاشیه ای بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ؛شهردار دوگنبدان در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تعریض و بازگشایی خیابان مالیات (حدفاصل میدان سیمرغ تا میدان الله) این شهر گفت:باید توجه داشت که یکی از دغدغه های مدیریت شهری در سال های اخیر همین موضوع میدان سیمرغ شهر دوگنبدان بوده است.

وی افزود:بنابراین گره های ترافیکی و عدم رعایت استانداردها در میدان یاد شده، اهمیت بالای هر چه سریعتر اصلاح میدان را مطرح می سازد که انشاالله در آینده ای بسیار نزدیک یک شاهد چهار راه هوشمند در این نقطه از شهر خواهیم بود.

ظفری در ادامه تصریح کرد:با تجزیه و تحلیل داده های ترافیکی،اصلاح میدان مستلزم اصلاح خیابان های منشعب به آن خواهد بود و یکی از خیابان های اصلی منشعب به میدان ،خیابان مالیات (حد فاصل میدان الله تا سیمرغ ) است،که دسترسی به مجتمع ادارات و ساختمان های شرکت نفت و گاز را میسر خواهد کرد.

شهردار دوگنبدان درادامه تصریح کرد:با عنایت به پیش بینی خیابان مذکور در طرح تفصیلی متاسفانه در ادوار گذشته این خیابان به ورطه فراموشی سپرده شده بود و  خدا را شکر که پروژه آغاز شده و تامین اعتبار پروژه از محل درآمدهای داخلی شهرداری(پرداخت عوارض پروانه ساختمانی وعوارض سالیانه و...) است.

وی اظهارکرد:با احداث و تکمیل خیابان مالیات شهروندان گرامی که خود تامین کننده اعتبار پروژه هستند می توانند با سهولت به مجتمع ادارات دسترسی داشته باشند.

ظفری درادامه افزود:با توجه به اهمیت بالای اجرای طرح عمرانی ترافیکی و وجود خیابان مذکور در محدوده شرکت نفت ،انتظار می رود مسئولین محترم ذیربط همکاری لازم جهت مدفون سازی تاسیسات و زیر ساخت های مربوطه را داشته باشند،تا با همکاری و همدلی بتوانیم خدمتی هر چند کوچک جهت رفاه به شهروندان داشته باشیم.

با این وجود،مسعود ظفری به عنوان شهردار دوگنبدان از مهرماه سال 96 انتخاب شد که بیش از 2 سال و 7ماه از حضور وی در مسند شهرداری این شهر نفتخیز می گذرد،هرچند ظفری به عنوان شهردار در سال های اخیر اقدامات مهمی انجام داده است، اما همواره مورد هجمه برخی سیاسیون شهرستان قرار گرفته است.

هرچند در پایان باید گفت که شهروندان،سیاسیون ،مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی به جهت پیشبردعمران و توسعه شهری، از شهردار دوگنبدان کارها و اقدامات بزرگ بخواهند و در این خصوص نیز همکاری لازم را داشته باشند تا اینکه به برخی مسائل کوچک و حاشیه ای بپردازند.

در ادامه تصاویری از تعریض و بازگشایی خیابان مالیات را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت