نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1397 - 20:48
72 طرح به ارزش یکهزار و 240 میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی آنها شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،11 طرح آموزشی،ورزشی و خدماتی به ارزش  بیش از 122میلیارد ریال در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری و نیز کلنگ زنی شدند.

از این تعداد 6طرح به بهره ‌برداری رسید وعملیات اجرایی 5 طرح دیگر نیز آغاز شد،مجتمع بزرگ خدمات رفاهی گردشگری با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال،روشنایی محور گچساران-بهبهان با اعتبار 33 میلیارد و 680میلیون ریال وکلنگ زنی مدرسه ابتدایی3کلاسه روستای آبکل لیشتر با 6میلیارد و 500 میلیون ریال از مهمترین طرح های بودند که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

مدرسه راهنمایی 6کلاسه ده جلیل خیرآباد با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال،زمین چمن مصنوعی روستای محمدآباد لیشتر با اعتبار چهار میلیارد و 400میلیون ریال و نیز زمین چمن مصنوعی روستای مردان معصوم با4میلیارد ریال از مهمترین طرحهای بهره برداری شده در این شهرستان بودند.

در مجموع 72 طرح به ارزش یکهزار و 240 میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر امسال بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی آنها شروع شدکه عمده ترین طرح ها در زمینه های شبکه برق،آب، بهداشت،مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش بود.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها