نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1397 - 9:12
مشخص است نویسنده و قلم چی های تاجگردون منتظرند تا صدایی از مخالف بشنوند و برای عرض ارادت و چاپلوسی خود به شاه غلام چند کلامی بنویسند تا بقول خود غلامشان تلاش آنها را ببیند و به به و چه چه سر دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امیرمحمدزاده-در روزها و هفته های گذشته اتفاقاتی در حوزه سیاسی استان بخصوص در حوزه گچساران و باشت به وقوع پیوست که واکنش قلم بدستان نزدیک به نماینده گچساران و باشت قابل تأمل بوده و نشان از سردرگمی آنها داشت.

در موضوع هدایتخواه در یادداشت قبل به موضوع پاک کردن صورت موضوع و شلوغ بازی و هوچی گری و دلقک بازی های قلم چی های تاج گردون که همواره حق را به جانب میدانند به طور مختصر پرداخته شد و قضاوت را به مردم می سپاریم.

موضوع دیگر یادداشت تأمل برانگیز سیدقدرت الله حسینی نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود که بدون هتک و حرمت به شخص یا جناحی به موضوع گردش نخبگان واقعی پرداخته بود و حتی در این یادداشت به کم کاری خود در این موضوع اعتراف کرده بود.

انتشار این یادداشت اذهان را به خود جلب کرد و افکار عمومی دریافتند که سید قدرت حسینی با تفکری متعادل در انتخابات آینده به احتمال زیاد وارد عرصه خواهد شد.

یکی از قلم چی های تاج گردون که با چند برادر دیگر خود در پی منافع خود در سه حوزه گچساران،بویراحمد و کهگیلویه و با نمایندگان فعلی این حوزه ها علیرغم تفکرات و تضاد سیاسی سه نماینده ارتباطی صرفأ منافع طلبانه دارند و به برکت عدل هاشمی یکی از آنان در جایی شاغل شده و برادر دیگر را تاجگردون در اداره دیگری در استان فارس مشغول به کار کرده و برادر کوچکتر در تلاش برای گرفتن امتیازاتی از نماینده گچساران و باشت است در یادداشتی مضحک و بدون تأمل به سیدقدرت تاخته و نوشته سید قدرت به فرماندار شدن راضی شده و بدنبال نامزدی در انتخابات آینده نیست.

در حالیکه سید قدرت حسینی بازنشسته محسوب می شود و اصلا چنین نیتی اگر هم داشته باشد دست یافتنی نیست.مشخص است نویسنده و قلم چی های تاجگردون منتظرند تا صدایی از مخالف بشنوند و برای عرض ارادت و چاپلوسی خود به شاه غلام چند کلامی بنویسند تا بقول خود غلامشان تلاش آنها را ببیند و به به و چه چه سر دهد.

قلم چی دیگری که در هر موضوعی تحلیل آماده دارد از سیر تا پیاز از شمال تا جنوب و از هلو تا لبو و شلغم در این موضوع کمی بیشتر تأمل به خرج داده بود در کانال نوپایش ابتدا از یادداشت حسینی تعریف کرده بود و در انتها نوشته بود اگر حسینی قصد جوانگرایی و توجه به نخبگان دارد باید کنار بنشیند تا پاکدل ها و زینل زاده ها و زراعت کیش ها به میدان بیاید.

خوب ، مگر نمیشود خود حسینی نماینده شود و صدها نخبه را حمایت کند چرا که نماینده مجلس فقط جای یک نفر را میگیرد نه هزار نخبه و تفسیر این تحلیلگر هم که در هر موضوعی سریعأ تحلیلی بی محتوا برای کانالش دست و پا میکند که خواننده ها با خواندن سطر اولش ،سطر آخرش را حدس میزنند.

و اما اظهار نظر دیگر دلقک باز رسانه ای نماینده که کار شلوغ کاری را جریان به او سپرده اند تا حاشیه بسازد و مردم را سرگرم کند در موضوع انتصاب دکتر اسماعیلی بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد گچساران بود.

این قلم چی در انتشار خبر انتصاب و برکناری سرپرست دانشگاه آزاد گچساران با فاصله انداختن میان جریان خود و دکتر ملک زاده که کاملا مورد حمایت جریان تاج گردون بود در انتشار خبر خود ملک زاده را غیرخودی معرفی کرده و به عملکردش انتقاداتی روا داشته بود.

در حالیکه انتقاد اصلی که به ملک زاده در دانشگاه ازاد گچساران وارد بوده دخالت برادر و خواهر و اقوام دیگر تاج گردون در انتصابات این دانشگاه بوده است.در دوران ملک زاده جریان نماینده در انتصابات دخالت مستقیم داشتند و حتی از چندین انتصابی که مد نظر ملک زاده بود جلوگیری کردند.

موضوع دیگر در جریان دو انتصاب در شرکت نفت و گازگچساران بود که با پرداختن به موضوع به سود خود از این انتصابات بهره برداری به نفع کرده اند.بی شک جانبازان و خانواده شهدا گردن ما تا آخر زمان حق داشته و خواهند داشت.

بکاربردن کلمات جانباز و خانواده شهید در خبر این دو انتصاب جای بسی تأمل دارد که قضاوت را به مردم می سپاریم.چطور بوده که بعد از ۷سال جریان نزدیک به نماینده که در کار آبدارچی های شرکت نفت هم دخالت دارند متوجه حضور ابوطالب عوض زاده از جانبازان بی ادعای دفاع مقدس شده اند و او را جانباز اصلاح طلب خطاب میکنند.

در تحلیل نگارش و انتشار نوع خبر رسانه های نزدیک به نماینده میبینیم که این قلم چی ها برای غلام دست به هر حرکت ناجوانمردانه ای میزنند و پشت هر دوست قدیمی و خودی را خالی میکنند و مطالبی غیرواقعی به خورد مردم میدهند غافل از اینکه مردم خوب می فهمند.

خوشبختانه دست این قلم چی ها برای مردم گچساران و باشت چنان رو شده که با دیدن خبر های این قلم چی ها “اندکی تأمل و تفکر ” را برای آنان طلب میکنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها