نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. تير 1397 - 20:44
نماینده ادورا هفتم و هشتم مجلس گفت:باید به مردم بگوییم آن اشخاصی که باید پاسخگو باشند نباید طلبکار باشند،اینکه رئیس کمیسیون تلفیق بودجه،رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم کشور کسی که باید نظارت کند او باید بیاید و این مشکلات را پاسخ دهد نه اینکه خودش هم طلبکار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ستار هدایت خواه، نماینده ادوارهفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی درسلسه نشست های هفتگی "صراط" که درمسجد امام علی علیه السلام گچساران برگزار شد ،با اشاره به وظیفه مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب ما امسال به چهل سالگی خودش می رسد و 40در فرهنگ دینی ما نشان تکامل و رمز کمال است.

 دوران بلوغ انقلاب اسلامی

وی افزود: براساس بشارت هایی که داده ند، 40سالگی دوران بلوغ انقلاب است که البته از آن طرف هم نکته ای وجود دارد و دشمنان هم برای این 40سالگی انقلاب برنامه دارد به این معنا که متاسفانه برنامه ریزی دشمن برای تقابل با 40سالگی انقلاب خیلی زودتر از ماها شروع شده است.

هدایتخواه اظهارکرد:دشمن قبل از دهه فجر سال گذشته برنامه ریزی کرد و برنامه اش هم این بود که ملت ایران نباید 40سالگی انقلاب را جشن بگیرند،این جریان های دریوزه ونکبت زده منافق هم به آمریکایی ها گفته اند که اگر ایرانی ها 40سالگی انقلابشان را جشن گرفتند دیگرتا 100سالگی نمی شود کاری کرد.

شیطان بزرگ باتمام امکانات آمده است

این فعال فرهنگی تصریح کرد:بنابراین دشن همه تلاش ، هم و غمش را به کار گرفته است برای اینکه انقلاب اسلامی را تا رسیدن به 40سالگی ساقط کنندکه باید توجه داشت که مسئولیت مان در این چهلمین سال انقلاب به مراتب از سال های دیگر بس سخت تر و سنگین تر خواهد بود وشیطان بزرگ با تمام امکانات به مقابله با این انقلاب پرداخته است.

وی درادامه افزود:امروز در شرایطی قرا گرفته ایم که می توان ادعا کرد در هیچ دوره ای از تاریخ و از زمان حضرت آدم تا کنون رویارویی جریان حق و باطل به این وسعت ، شدت و حدّت نبوده است و در هیچ دوره ای نیز رویارویی در این وسعت بین المللی نبوده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت:چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودندکه دشمن درمقابل شما جبهه تشکیل داده است ،جبهه بین المللی که متشکل از سرمایه داری غرب ،صهیونست جهانی و ارتجاع خوک صفت منطقه است.

ایستادگی همه جانبه درمقابل پرچم حق

هدایتخواه اظهارکرد:از لحاظ امکانات و عِده و عُده باز در هیچ دوره ای از تاریخ جریان باطل از این همه امکانات وسیع نظامی، سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی و رسانه ای برخوردار نبوده و همه این جریانات در مقابل پرچم حق  ایستاده است.

جایگاه امروز ما درجنگ جهانی

وی تصریح کرد:جایگاه امروز ما در این جنگ جهانی کجا قرار دارد؟ چرا که جنگ جهانی به معنای واقعی امروز است که یک صف آرایی جهانی شکل گرفته است،که باید توجه داشت هم درعرصه نظامی جنگ وجود دارد ،هم درعرصه اقتصادی ، هم رسانه ای و سیاسی ودیگر موارد و با این وسعت اینچنین جنگی است.

برنامه مهم دشمن برای براندازی انقلاب

این فعال فرهنگی درادامه گفت:دشمن امروز با برنامه ریزی وسیعی که داردو بر طبق گزارشات وتحلیل هایی که وجود دارد برای براندازی نظام بدنبال ایجاد 4بحران است و معتقد است این 4بحران اگر اتفاق بیافتند نظام جمهوری اسلامی خود به خود منقرض خواهد شد و آنها حتی معتقدند اگر یکی هم از این عوامل شکل بگیرد باز هم موفق خواهند شد.

بحران مشروعیت نظام اولین توطئه دشمن

هدایتخواه اظهارکرد:اولین بحرانی که دشمن دنبال می کنند بحران مشروعیت است، مشروعیت به معنای حقانیت حکومت است و اینکه مردم در افکار عمومی خود چه کسانی را شایسته حکومت و حاکمیت بدانندخیلی مهم است ،در بحران مشروعیت دشمن بدنبال این است که با شیوه ها و برنامه هایی به مردم القاء کند که این افرادی که در راس حاکمیت هستند حق حکومت ندارند و افراد دیگری هستند که حق حکومت کردن دارند.

پروژه هجمه دشمن به منصب ولایت

وی افزود:بنابراین در بحران مشروعیت، مهمترین جایگاهی را که مورد هجمه قرار می دهند جایگاه رهبری و لایت فقیه است که البته در طول انقلاب همواره منصب رهبری به شکل های مختلف مورد هجمه قرار گرفته است اما در یکسال و نیم اخیر این مسئله شکل ویژه ای به خود گرفته است و در حقیقت پروژه ای تعریف شده است برای اینکه حقانیت رهبری را در اذهان عمومی زیرسئوال ببرند.

مسئولینی که از زیربار مسئولیت شانه خالی می کنند

این فعال فرهنگی تصریح کرد:کار به این شکل است که همه مشکلات کشور را به سمت رهبری و نهادهای منتسب به رهبری سوق دهند و در اذهان عمومی همه مشکلات را گردن رهبری بیاندازند و حتی متاسفانه در داخل کشور مسئولینی هستند که از زیربار مسئولیت شانه خالی می کنند! و همه کم کاری ها را متوجه رهبرمعظم انقلاب و نهادهای زیر نظر رهبری می کنند؟.

نمانیده ادوار هفتم و هشتم مجلس افزود:بنابراین در دولت و مجلس کسانی هستند که به شکل ها و شگرد های مختلف می خواهند به مردم القاء کنند که مشکلات کشور مربوط به آنها نیست و مربوط به رهبری و نهادهای زیرنظر رهبری است.

90درصد از اقتصاد کشور در دست خود دولت است

هدایتخواه اظهارکرد:همان مسئولانی که مسئولیت اصلی دارند و می خواهند بار مشکلات را از دوش بردارند و متوجه نهادهای زیر نظر رهبری کنند، اینکه برخی مدعی هستندنهادهای وابسته به رهبری پایشان را از اقتصاد بیرون بکشند تا اقتصاد مشکلش حل شود! در حالی که تمام نهادهایی که می گویند منتسب به رهبری هستند در عرصه اقتصادی  تنها سهمشان از کل اقتصادکشور حدود 10درصد است و 90درصد از اقتصاد در دست خود دولت است.

وی افزود:اقتصاد حدود 500هزار میلیارد تومانی کشور و تنهاحدود 10درصد از این مبلغ به نهادهای منتسب به رهبری است ،بنابراین 90ذرصدی که دست دولتمردان است مشکلی ایجاد نکرده و تنها همین 10درصد عمل مشکلات کشور شده است؟!!.

عملکرد قوه قضاییه از دو قوه دیگر مثبت تر است

این فعال فرهنگی درادامه تصریح کرد:گاهی اوقات به قوه قضاییه و شخص رئیس قوه هجمه می شود که البته گاهی به تعبیر رهبر غافلین داخلی با آنها هم همراهی می کنند درحالی که اگر عملکرد هر سه قوه را در مورد مسائل کنونی جامعه مد نظر قرار دهیم به نسبت باز عملکرد قوه قضایی از هر دو قوه دیگر مثبت تر است.

ضعف درنهادهای نظارتی مجلس

وی افزود:بنابراین قوه قضاییه تازه باید بیاید با اشکالات و ضعف های که آنها ایجاد کرده اند مبارزه کنند یعنی فسادی سیستماتیک در برخی نهادها ایجاد شود و قوه قضاییه تازه بیاید با فساد مبارزه کند درحالی که دستگاه نظارتی اصلی که خود مجلس است و باید نظارت کند وظیفه نظارتی خودش را انجام نمی دهد و حقوق های نجومی اتفاق می افتد، سوءاستفاده هایی می شود و اختلاس ها شکل می گیرند.

هدایتخواه اظهارکرد:اتفاقا آن کمیسیونی که هم مسئول اصلی نظارت است کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات است ودیوان محاسبات که وظیفه اصلی نظارت مالی و گردش مالی را در تمام نهادهای دولتی دارد زیرنظر این کمیسیون است که توسط اینها باید به مجلس معرفی شود و انتخاب شود درحالی که وظیفه خودشان را درست انجام نمی دهند و تازه قوه قضاییه باید بیاید با اینها درگیر شود.

برخورد قوه قضاییه با دانه درشتان

وی افزود:البته هم وقتی قوه قضاییه سراغ دانه درشتان می رود تا برخورد کند فورا فریاد می زنندکه برخود سیاسی و جناحی دارد صورت می گیرد؟!.درحالی که خود رئیس قوه گفته است و رهبری هم فرموده اندکه در قوه قضاییه ضعف ها و اشکلاتی وجود دارد که البته برخورد می شود ،از 11هزار قاضی در قوه قضاییه در سال 96حدود 165فرد را تعلیق و منفصل کردند و بیش از 450نفر را نیزبرخورد قانونی کردند.

هجمه علیه سپاه و بسیج

این فعال فرهنگی درادامه گفت:دولت بیش از 3 میلیون کارمند دارد که تاکنون با چندنفر برخورد کرده اند ،خصوصا آنهایی که در راس امور قرار دارند و ضعف فساد داشته اند؟؟!، یا همین سپاه پاسداران و بسیج که امروز به شدت مورد هجمه قرار دارند بدلیل این است که زیرنظر رهبری قرار دارند چراکه هدف اصلی این است که آن عامل مشروعیت نظام و رکن مشروعیت نظام را زیرسئوال ببرند.

هدایتخواه تصریح کرد:طبق نظرسنجی های خود دشمن، مردم ایران هنوز مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند هرچندبه برخی رفتارها و عملکردها انتقاد دارند،اما اصل نظام در اذهان عمومی مورد قبول است گرچه دشمنان و رسانه ها معاند تلاش می کنند که بحران مشروعیت ایجاد کنند.

رهبری و تولید مشروعیت برای نظام

وی افزود:شخصی که بیشترین مشروعیت را برای نظام تولید می کند، رهبرمعظم انقلاب است هرچند دیگران با عملکرد غلطشان مشروعیت نظام را زیر سئوال می برند ولی مقام معظم رهبری با موضع گیری ، رفتارها و تلاش هایی که انجام می دهند مشروعیت را برای نظام تولید می کنند.

این فعال فرهنگی اظهارکرد:درحالی که آقابه مراتب  بیش از آن چیزی که وظیفه دارد و فراتر از آن چیزی که به عنوان رهبر و درجایگاه رهبری باید اقدام کنند، اقدام کرده است؛درحالی که رهبری وظیفه اش براساس قانون و عقل و منطق بایدسیاست ها و جهت گیری های کلی را مشخص کند واین سایر ارکان نظام هستند که باید این سیاست ها را عملیاتی و اجرا کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس درادامه گفت:رهبرانقلاب چند سال است که فرمودندباید حصر اقتصادی و تحریم اقتصادی شکسته شودو آمدند سیاست های کلی را هم تبیین کردند، باز به این هم بسنده نکردند و آمدند راهبردها را مشخص کردند وباز هم بسنده نکردند وبه راهکارها هم اشاره کرد.

مسئولانی که مشکلات را بردوش رهبرانقلاب می اندازند

وی تصریح کرد:یکی از حرف هایی که امروز دولتمردان می زنند و می خواهند مشکلات را به دوش رهبری بیاندازند این است که می گویند تمامی مشکلات اقتصادی ما با سرمایه گذاری خارجی حل خواهد شد و سرمایه خارجی هم وارد کشور نمی شود چون سپاه درمنطقه اقداماتی انجام می دهد؟؟!.

مشکلمان سرمایه نیست

این فعال فرهنگی تصریح کرد:درحالی که مشکل مان در کشور سرمایه نیست ما اتفاقا یکی از مشکلاتمان این است که نقدینگی الان فراوان است و این دولت(یازدهم) وقتی آمد نقدینگی 450هزارمیلیارد تومان بود الان به یک هزارو 450میلیارد تومان رسیده است.

بی تدبیری ها را گردن رهبرانقلاب می اندازند!

وی افزود:اگر دولت همین نقدینگی را برایش برنامه داشت بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می شد، موضوع اشتغال را می توانست حل کند که متاسفانه مسئولین ما بی تدبیری هایشان را گردن رهبر انقلاب می اندازند که البته اسم خودشان را هم دولت تدبیرگذاشته اند.

القاءبحران کارآمدی توطئه دوم دشمن

هدایتخواه اظهارکرد:بحران دوم به عنوان بحران کارآمدی است که دشمنان در بحران کارآمدی می خواهندبه مردم القاء کنند که این افرادی که درحاکمیت هستند، این نظام توانایی حل مشکلات مردم و نیزکارآمدی لازم برای حل مسائل اساسی کشور را ندارندو ناتوان هستند.

مشکل اقتصاد و بیکاری جوانان

 این فعال فرهنگی بیان کرد:متاسفانه دراین زمینه هم غفلت زیادی صورت می گیرد به خصوص توسط کسانی که باید با تلاش های خودشان کارآمدی نظام را به منصه ظهور برساند که الان از مهمترین مشکلات اساسی و اصلی کشور بحث مشکل اقتصاد و بیکاری جوانان است.

عدم برنامه ریزی دردولت و مجلس

وی درادامه اظهارکرد:دراین زمینه نیز بدلیل کوتاهی ها ، ضعف ها و  عدم برنامه ریزی که درمجلس و دولت وجود دارد متاسفانه خودش تبدیل به یک بحران می شود،البته مشکلات اساسی تر بزرگتری هم وجود دارد که شاید الان به چشم نیاید ولی در چند سال آینده بحران های زیست محیطی، اقلیمی ، تنش آبی ، مهاجرت های فراوان و آسیب های اجتماعی مسائلی است که بدلیل برخی بی تدبیری ها؛ کارآمدی نظام را زیرسئوال می برد .

ضعف در دستگاه دیپلماسی دولت

نمانیده ادوارهفتم و هشتم مجلس گفت:بازمتاسفانه در این مسئله دولتی که ادعا می کرد آگاه و آشنا به مسائل دیپلماتیک و دیپلماسی است نتوانست از طریق دیپلماسی حتی مشکل ریزگردها و برخی مشکلاتی که درمنطقه داریم را حل کند.

دولت برنامه ای برای حل مشکلات معیشتی مردم ندارد

هدایتخواه اظهارکرد:اتفاقی که امروز توسط برخی دولتمردان و هم در فضای رسانه ای که دولت ایجاد کرده است ،همان تحریف ریشه ناکارآمدی است و ریشه ناکارمدی این است که دولت عزم و اراده جدی و برنامه اساسی و راهگشا برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ندارد.

بی توجهی دولت به بحث اقتصاد مقاومتی

وی درادامه افزود:دولت همه چیز را به برجام و به نام برجام گره زد که مشاهده کردید که برجام هم نافرجام شددرحالی که دولت برنامه دیگری در این زمینه نداشته و ندارد و از طرفی بحث اقتصاد مقاومتی را مورد بی توجهی قرار دادند درحالی که اگر فقط به بندهایی از اقتصاد مقاومتی عمل می کردندبخشی عظیمی از مشکلات اشتغال جامعه حل می شد.

با خام فروشی نفت مشکلی حل نمی شود

هدایتخواه تصریح کرد:با خام فروشی نفت مشکلات کشور حل نمی شود ،آیا تکنولوژی فرآورده های نفتی و صنعت نفت پیچیده تر ازتکنولوژی هسته ای، فناوری ماهواره و موشک های دوربرد است؟منتها یه عده ای چون آنجا رانت دارند و سوء استفاده می کنند، نمی خواهند این اتفاق بیافتد.

دولتمردانی که بدنبال ثروت اندوزی اند

وی افزود:جریانی که الان در کشور در قدرت است، سال های سال از دوران کارگزاران و دولت سازندگی به این نتیجه رسید که اگر بخواهد قدرت سیاسی را حفظ کند باید گلوگاه های اقتصادی در دستش باشد و سال های سال است که بدنبال ثروت اندوزی اند چرا که معتقدند با پول می شود حتی رای هم خریدو درقدرت هم ماند.

مسکن تعطیل است

این فعال فرهنگی در ادامه اظهارکرد:چرا عرصه خودرو سازی ما رشد نکرده است چون برخی درآنجا منافع دارند ،درحالی که خودرو سازی پیچیده تر از صنعت هسته ای نیست و نفت که جای خود دارد .در مسئله مسکن هم به طور جدی دولت کوتاهی کرده است و بیش از 5سال از عمر این دولت می گذرد اما مسکن تعطیل است و برنامه مشخصی هم دراین خصوص ندارند.

تحریف ریشه کارآمدی نظام

هدایتخواه افزود:ریشه کارآمدی نظام را تحریف می کنند و باز می گویند به ما اجازه مذاکره با غرب را نمی دهند و رفتارهای نهادهای حاکمیتی مثل سپاه و بسیج است که باعث می شود که نتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم؟؟!! .

مشکلات ارز و سکه چه ربطی به سوریه دارد؟

وی اظهارکرد:مشکلات اقتصادی ارز و سکه چه ربطی به سوریه داردکه می گویند" سوریه را رها کن فکری به حال ما کن"،مگر ما در سوریه و منطقه چقدر داریم هزینه می کنیم ؟؟،اصلا کل بودجه دفاعی ما چنددرصد بودجه کشور است به 5درصد هم می رسد؟؟!،از این بودجه دفاعی چقدر در منطقه هزینه می شود که ما مشکلات را منتسب به آنجا می کنیم؟؟!.

این فعال فرهنگی درادامه گفت:برخی مسئولان دارند ریشه ناکارآمدی را که بی تدبیری،عدم اهتمام و عدم اعتقاد به حل مشکلات در داخل کشور است تحریف می کنند و بعد منتسب به اشخاص دیگر می کنند،که اینجا هم باید خیلی مراقبت کنیم.

رفقای بانکی دولتمردان!

هدایتخواه تصریح کرد:وقتی که دولت در سال 92برسرکار آمد اعسار بانکی(مشکلات بانکی) تمام بانک ها کشور 100هزار میلیارد تومان بود و امروز یک هزارو 500میلیارد تومان است ،یعنی 15برابر شده است بعد روسای بانک ها چه کسانی هستند؟، همین رفقای آقایان هستند.

وی افزود:خیلی از بانک ها در مرز ورشکستگی هستند وچرا برای این موضوع تدبیری ندارند،چرا همین وضعیت را ساماندهی نمی کنند؟ الان منابع بانکی در دست چه کسانی است؟ چرا نمی روند در زمینه اشتغال و سایر جاهای که کشور نیاز دارد هزینه بکنند؟.

بحران ایجاد اختلاف توطئه سوم دشمن

نماینده ادوارهفتم و هشتم مجلس درادامه اظهارکرد:سومین بحرانی که دشمن بدنبال ایجاد آن است بحران ایجاد اختلاف در درون نظام است،دشمن اگر توانست در اذهان عمومی این مسئله را وارد کند که حاکمیت یکپارچه نیست و درخود حاکمیت اختلاف و چند پارچگی وجود دارد، جریان های معاند و ضد انقلاب هم برای ورود به عرصه آشوب آفرینی جرات پیدا می کنند.

چراغ سبزمرحوم هاشمی به فتنه گران

هدایتخواه تصریح کرد:در ماجرای فتنه 88شخصی که باعث شد این آتش فتنه شعله ورشود نامه 19خردادماه 88مرحوم هاشمی بود که تاقبل از این  برخی جریانات  فکر می کردند که این ها دردرون نظام خودشان با هم هستند و آن نامه به آنها چرغ سبز نشان داد که در درون کشور اختلاف ودرگیری بینشان وجود داردکه درواقع آن نامه به آنها جرات داد و متاسفانه امروز هم برخی ها تعمدی هم دوست دارنداختلافات را کاملا بروز دهند.

بحران دربرقراری نظم و امنیت توطئه چهارم دشمن

این فعال فرهنگی بیان کرد:بحران چهارم دشمن ،در واقع بحران دربرقراری نظم و امنیت است که می خواهند به مردم القاء کنندکه اینها نمی توانند نظم و امنیت را درداخل کشور برقرار کنند،امروز در رسانه ها و اخبار می بینید و می شنوید که پلیس پاریس ، پلیس لندن وپلیس نیوریوک با باتوم و گاز اشک آور با مردم برخورد م کند اما کسی هم سخنی نمی گوید .

وی افزود:اما پلیس ما حتی اگر فقط به یک خانم هنجار شکن تذکر دهد اینقدر در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی بزرگ و جوسازی می کند که باعث می شود متاسفانه برخی مسئولین هم عذرخواهی کنند، که باید گفت نیروی انتظامی وظیفه دارد که با هنجارشکنان برخورد کند و باید سئوال کرد چرا با این برخوردها می خواهید نیروی انتظامی را تضعیف کنید.

تضعیف نیروی انتظامی برنامه دشمن

هدایتخواه افزود:این موارد با برنامه طرح ریزی شده است و می خواهند به ضد انقلاب وآشوبگران جرات بدهند و آنقدر این نیرویی که باید نظم و امنیت را اجرا کند از نظر روانی تحت فشار قرار دهند که با این عوامل هنجار شکن و آشوب آفرین نتوانندبرخورد کنند.

فضا سازی برای افزایش نارضایتی ها

این فعال فرهنگی اظهارکرد:دشمن تلاش دارد تا این 4بحران را در داخل کشور انجام دهد ،اما با روش های مختلف و بدنبال آن چند کار انجام می دهد. یکی اینکه نارضایتی ها را فراوان کندو برای تشویق آشوبگری از هر چیزی که در کشور اتفاق می افتد فضا سازی کنند برای افزایش نارضایتی ها.

ایدئولوژی و تفکر شیعه بودکه توانست انقلاب کند

وی گفت:ما اگر انقلاب کردیم،این ایدئولوژی و تفکر شیعه بودکه توانست انقلاب کند.برخی ها می آیندنظام را درمقابل انقلاب قرار می دهند و می گویند طرفدار انقلابیم اما باید نظام تغییر بکندکه این خودش نوعی تفکر خطرناک است.

برنامه دشمن برای سازماندهی رهبران اجتماعی

هدایتخواه تصریح کرد:کار سومی که دشمن انجام می دهند سازماندهی این حرکت ها حول برخی رهبران اجتماعی است که در آشوب های سال گذشته نتوانستند رهبران خاصی پیدا کنند و به جامعه معرفی کنند.

برنامه جدید اصلاح طلبان برای اغتشاشات

این فعال فرهنگی گفت:طبق اخبار ،جریان موسوم به اصلاحات در محافلشان گفته اند این مشکلاتی که الان درسطح مملکت وجود دارد باعث ایجاد نارضایتی های بین مردم شده است و کاری که بایدانجام دهیم و از این فرصت استفاده کنیم این است که تجمعات میلیونی بدون اغتشاش راه بیاندازیم.

راه اندازی تجمعات میلیونی بدون اغتشاش

وی افزود:گفتند تجربه سال 88نشان داد که اغتشاشات نتیجه عکس دارد و مردم را حساس می کند و تا مدتی تحمل کنند و بعدش هم خود مردم می آیند و جمع می کنند،پس بهتر این است که تجمعات میلیونی بدون اغتشاش راه بیاندازیم.

هدایتخواه اظهارکرد:اما هدف این بوده و هست که اگر بتوانند این تجمعات را راه اندازی کنند آقای روحانی مجبور بشود و بگوید مردم من می خواهم مشکلات را حل کنم ولی نمی گذارند!!!چطوری می خواهم حل کنم با برجام 2و برجام 3؟؟!.و آن نامه ای که برخی اصلاحطلبان به رهبری نوشتند زمینه سازی برای این مسئله بود که مشکلات را باید با مذاکره حل کنیم!!!.

برداشتن مشکلات از دوش دولت؟!

وی تصریح کرد:اول اینکه با فشارهای اجتماعی مجبور کنند که رهبری و نیرو های انقلابی عقب نشینی کند تا این ها وارد مذاکره شود،دوم مشکلات را از دوش دولت و اصلاحات بردارند و بردوش جریان رقیب برای انتخابات آینده بیاندازند وسوم اینکه برخی وزرایی که دردولت همسو با ما نیستند با این فشارها بردارند.

ضرورت ایجاد روشنگری

این فعال فرهنگی درادامه افزود:راهبرد جریان انقلاب در این عرصه چند چیز است و اینکه اولا خودمان باور کنیم این یک جنگ است و دشمن با تمام قوا به میدان آمده است،دوما باید تلاش کنیم که هم در فضای مجازی هم در فضای حقیقی روشنگری کنیم و باید با مردم ارتباط برقرار کنیم و ریشه اصلی مشکلات را بگوییم.

مردام باید بدانند ریشه مشکلات کجاست

 وی اظهارکرد:باید به مردم بگوییم آن اشخاصی که باید امروز پاسخگو باشند نباید طلبکار باشند،اینکه رئیس کمیسیون تلفیق بودجه،رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم کشور کسی که باید نظارت کند او باید بیاید و این مشکلات را پاسخ دهد نه اینکه خودش طلبکار هم باشد.

آقا ی روحانی باید پاسخگوی مشکلات کشور باشد

هدایتخواه افزود:باید بگوییم که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بیاید وپاسخگو باشد، رئیس بانک مرکزی باید پاسخگو باشد ،رئیس جمهور باید پاسخگوی مسائل و مشکلات کشور باشد تا مردم بدانند ریشه مشکلات کجاست.

کوتاهی مسئولان دراجرای فرامین رهبری

نماینده ادوارهفتم و هشتم مجلس گفت:بایدبه مردم بگوییم که این اشخاص در اجرای فرامین رهبری کوتاهی کردند ،رهبری 3سال پیش فرمودند سعی کنید از سلطه دلار خارج شوید، راهکار وجود دارد برای پاسخگویی به این مسائل،راهبرد اصلی که رهبری فرمودند تقویت اقتصاد درونی برای بی اثر کردن تحریم هاست.

وی درادامه افزود:دشمن مادامی که بداند تحریمش اثر دارد ،تحریم می کند و باید پرسیدتا کی؟ ،تا جایی که خداونددرقرآن می فرمایند:"اینها از شما دست بردار نیستند و راضی نمی شود مگر اینکه از دین و آیین و ارزش ها و آرمان هایتان دست بردارید و پیرو آنها بشوید،اینها مدام با شما به طروق مختلف در حال جنگ هستند."

نیروهای انقلابی مطالبه گرباشند

هدایتخواه گفت:نیروهای انقلابی باید مطالبه گر باشند و باید مطالبات رهبری را از دولتمردان از مسئولین و مجلسیان بخواهند که چرا به فرمان رهبری عمل نمی کنند و چرا کوتاهی می کند.شما باید پرچم مطالبه گری را به روش صحیح بردارید،شما باید زبان گویای مردم باشید و درکنار مردم باشید.

 این فعال فرهنگی تصریح کرد:بایدنیروهای انقلابی برای رفع مشکلات مردم تلاش و خدمت کنند و گره از کار مردم بازکنند و مردم وقتی حرف ما را می فهمند که گره ای از کارشان برداریم. سال چهلم انقلاب سال حساسی است اینکه باید روشنگری و مردم را آگاه کنیم و توطئه های دشمنان را بگوییم و به هرشکلی که می توانیم به مردم خدمت رسانی کنیم .

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

احمد رضا تاجگردون #غلامرضا تاجگردون
یاسوج رو اباد کردی حالا اومدی گچساران؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها