نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. فروردين 1397 - 20:53
هفته ششم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال با 6دیدار پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این مرحله نفت و گاز گچساران میزبان پالایش نفت آبادان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درچارچوب رقابت های هفته ششم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم که با انجام 6 دیدار پیگیری شد،در یکی از حساس ترین دیدارهای گروه دوم این مسابقات نفت و گاز گچساران میزبان پالایش آبادان بود.

 در روزی که مدعیان آقای گلی در امر گلزنی موفق نبودند "حکیم حزبایی پور" در ادامه روند خوب خود دبل کرد،اما گل هایش زیاد به کار نفت و گازگچساران نیامد چرا که نفتی ها موفق نشدند پیروز مسابقه شوند و در دقایق پایانی مقابل پالایش آبادان کار به تساوی کشیده شد.

دو تیم در حالی به تقسیم امتیازات این دیدار رضایت دادند که دیگر دیدارهای این گروه نیز با نتایج تساوی به پایان رسیدند، شاهین شهرداری بوشهر با تساوی بدون گل مقابل سردار بوکان 14امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماندودردیگر دیدار این گروه نیز داماش گیلان به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بریک خاتمه یافت.

با پایان دیدارهای امروز نیز تیم های نفت و گاز گچساران با 12امتیاز ،داماش با 9،شهرداری بندرعباس با 7،سردار بوکان با 4و پالایش نفت آبادان با2 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا ششم جدول رده بندی این رقابت ها حضور دارند.

این درحالی است که در هفته ششم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم در مجموع 6 بازی 9 بار توپ ازخط دروازه ها عبور کرد و میانگین ضعیف 1/5گل در هر بازی به ثبت رسید تا لیگ دو یکی از کم گل ترین هفته هایش را پشت سر بگذارد ودیدار دو تیم نفت و گاز گچساران  مقابل  پالایش آبادان با رد و بدل شدن 4گل پر گل ترین دیدار در این هفته لقب گرفت.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها