نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. اسفند 1396 - 23:04
تیم نفت و گازگچساران درچارچوب رقابت های لیگ دسته دو فوتبال در تقابل با داماش گیلان به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در چارچوب رقابت های هفته دوم از مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و داماش گیلان در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند .

 این دیدار که به نوعی بین بهترین خطوط دفاعی لیگ دو برگزار شد گلی در بر نداشت و مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید .

 

در نیمه اول این دیدار تیم داماش با ارائه یک بازی دفاعی و منظم اجازه خودنمایی به مهاجمین تیم نفت و گازگچساران را نداد و بازی در این نیمه با تساوی به پایان رسید .

 با شروع نیمه دوم شاگردان بهمن فرازمند بازی را بهتر آغاز کردند و رفته رفته بر بازی مسلط شدند، در همین نیمه نفتی ها چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که البته هیچ یک به گل ننشست و دو امتیاز با ارزش خانگی را از دست دادند.

 

 از ابتدای فصل هیچ تیمی در گچساران نتوانسته بود با امتیاز این شهر را ترک کند که البته امروز داماشی ها دست به کار بزرگی زدند و یک امتیاز با ارزش را با خود به رشت بردند.

در طول جریان بازی تیم داماش بازی تدافعی از خود به نمایش گذاشت و به هدف خود که کسب یک امتیاز خارج از خانه بود دست یافت.بر خلاف دیدار های گذشته نزدیک به دو هزار تماشاگر گچسارانی در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند. 

 

علی خالصی، حبیب پور، بهزاد داوودی، وحید ارمی، علی حدادی فر، اسماعیل هاشمی نیا، مرتضی حیدری، سجاد عباسی، علی کرمی، حکیم حزبانی پور و سعید بحر کاظمی برای نفتی ها به میدان رفتند.

 تیم داماش گیلان نیز با ترکیب مسلم حق‌شناس، محمد مختاری، آرمین منفرد دوست، سید کاظم رحمانی، میلاد پور محسن، علی‌اصغر کریمی، محمد طالبی، میثم میر پسندیده، سعید طالبی، صادق رضایی و سعید مرتضوی وارد زمین بازی شدند.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها