نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1396 - 22:23
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گچساران با حضور جمعی از مسئولین محلی در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز و در آستانه 31 شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس، نشست هماهنگی برگزاری مطلوب برنامه‌های این هفته با حضورجانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران،معاون فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدارفرامرز زمانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این نشست ،اظهار کرد:هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس بیان واقعیت‌ها و ارزش‌ها و همچنین نمایش قدرت و توان نظامی ، انتظامی و نیروهای بسیجی و ارزیابی و انسجام بین نیروها است.

وی با بیان اینکه ما انقلابمان را در طول هشت سال دفاع مقدس صادر کردیم چرا که جنگ ارزش‌ها و جنگ حق و باطل بود، افزود:در هفته دفاع مقدس امسال برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که با حضور حداکثری مردم و مسئولان به نحو مطلوبی اجرایی خواهند شد.

زمانی تصریح کرد:این جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس بوده که انتظار می‌رود همه ادارات و نهادها به ویژه مسئولان شهرستان همکاری مطلوبی در برگزاری هر چه باشکوه تراین برنامه‌ها داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران رژه نیروهای مسلح، برگزاری صبحگاه مشترک، میدان تیر، ویزیت رایگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته برشمرد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری با موضوعات مختلف ،اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاها و مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، برگزاری شب شعرو خاطره دفاع مقدس، برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین عملیات‌های دفاع مقدس، فضاسازی و سنگربندی مدارس و ادارات از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران است.

زمانی گفت: به تصویر کشیدن رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، بصیرت‌افزایی و تبیین آرمان‌های والای انقلاب به ویژه برای نسل نوجوان و جوان از مسائل مهمی بوده که در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به دشمنان نظام اسلامی به ویژه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل نشان داد که مردمان این سرزمین با همه دنیا تفاوت دارند و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی را بر جان و زندگی خود نیز ترجیح می‌دهند.

زمانی درپایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی ادارات در اجرای برنامه ها حضور پررنگ داشته و در ترسیم و تبیین دستاوردهای انقلاب نقش گسترده و فعال داشته باشند و همه مسئولان و نیز اقشارمختلف مردم نیزدر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور چشمگیر داشته باشند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها