نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1395 - 8:36
گچساران
خوشحالی محرومان تنها خواسته این پزشکان است؛
پزشکان بسیجی پیشگام محرومیت‌زدایی درگچساران+تصاویر
اعزام پزشکان بسیجی به مناطق دور افتاده و محروم لبخند رضایت را بر لبان اهالی این مناطق به ارمغان آورده است و حضوردر بین مردمی که نیازمند خدمات‎رسانی هستند، حال و هوای دیگری دارد و خوشحالی مردم تنها خواسته این پزشکان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با هفته بسیج وبا هدف خدمت رسانی و ارائه خدمان درمانی رایگان یک تیم پزشکی به همت بسیج سازندگی ناحیه گچساران به روستای جهاد آباد منطقه امامزاده جعفر(ع) این شهرستان اعزام شد.

 

 

این درحالی است حضور تیم های جهادی پزشکی در مناطق محروم باعث می شود عده ای زیادی برای دریافت خدمات از مراجعه به مراکز درمانی در شهر ها بی نیاز شوند و ارائه خدمات رایگان در این زمینه کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

اعزام تیم‎های پزشکی متخصص و عمومی به مناطق محروم جامعه از طرح‎هایی است که هر ساله توسط بسیج سازندگی و جامعه پزشکی ناحیه گچساران با همکاری نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می‎شود، در قالب این طرح پزشکان بسیجی با حضور در مناطق محروم این شهرستان نسبت به ویزیت مردم اقدام کرده و از نزدیک در جریان بیماری اهالی مناطق قرار می‎گیرند.

 

 

چند سالی است این طرح به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی گچساران با جدیت و با توجه به مناسبت های مختلف دراین شهرستان دنبال می‎شود تا پزشکانی که کسب رضای خداوند متعال را برتر از هر فریضه‎ای می‎دانند در این برنامه معنوی و کار نیک اندیش شرکت کنند.

تیم های بهداشتی و درمانی با حضور در مناطق محروم گچساران خدمات رایگان را به مردم در زمینه‎های مختلف ارائه می‎ دهند،این گروه‎های جهادی بسیج سازندگی ناحیه گچساران با هدف خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه در مناطق محروم با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم اعزام می‎شوند.

 

 

در واقع پزشکانی که در این طرح شرکت می‌کنند یک گام جلوتر از سایر پزشکان برای کسب رضای الهی تلاش می‎کنند، حضورموثرپزشکان بسیجی در بین مردمی که نیازمند خدمات‎رسانی هستند، حال و هوای دیگری دارد و خوشحالی مردم تنها خواسته این پزشکان است.

اعزام پزشکان بسیجی به مناطق دور افتاده و محروم از طرح‎های موفقی است که مورد استقبال روستانشینان قرار گرفته و لبخند رضایت را بر لبان اهالی این مناطق به ارمغان آورده است که چه بسا حضور این پزشکان در این طرح موجب خوشحالی اهالی روستاهای محروم شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها