نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1393 - 12:03
کتابخانه عمومی "امید" خیرآباد گچساران با حضور مسئولین استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار گچساران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی کتابخانه عمومی "امید" خیرآباد در گچساران افتتاح شد.

 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در حاشیه این آیین ضمن قدرداني از راه‌اندازي کتابخانه روستایی  اين حرکت ارزشمند را زمينه‌ساز رشد و شکوفايي استعدادهاي بالقوه در روستاها قلمداد کرد.

 

وي با تاکید بر این مطلب که بسياري از بزرگان و دانشمندان از همين روستاها با مطالعه و حضور در کتابخانه‌ها به مقام‌هاي عالي رسيده‌اند افزود: کتابخانه روستایی، قلب تپنده روستا و باعث هویت بخشی به مردم روستا می باشد  که همين امر مي‌طلبد نسبت به گسترش امر کتاب و کتابخوانی در روستاها بیش از پیش اهمیت داد.

 

فرماندار گچساران  با بیان این مطلب که مجری طرح کتابخانه عمومی امید خیرآباد بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است افزود: تجهیزات این کتابخانه  توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی به صورت وقف عام تدارک دیده شده که گنجایش 20 هزار جلد کتاب را دارد.

 

رحیمی اعتبار این طرح را 322 میلیون تومان عنوان کرد و افزود:زیربنای این طرح 170 مترمربع و دیوارکشی آن به طول 116 متر بوده که محوطه آن 700 مترمربع است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ضروری است به مسائل فرهنگی در همه زمینه ها و مکانها  و بویژه روستاها نگاه دقیق و عمیقی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت