نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آبان 1393 - 16:33
با موضوع پدافند غیرعامل برگزار شد
مسابقه نقاشی دبستانی‌ ها در گچساران +تصاویر
به مناسبت روز فرهنگ و آموزش پدافند غیرعامل مسابقه نقاشی دانش آموزان دبستانی‌ در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز مسابقه نقاشی دانش‌آموزان دبستانی با موضوع پدافند غیرعامل به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران، با حضور مسئولان استانی و شهری در این شهرستان برگزار شد.

 

مسابقات نقاشی دبستانی‌ ها در گچساران +تصاویر

 

مسابقات نقاشی دبستانی‌ ها در گچساران +تصاویر

مسابقات نقاشی دبستانی‌ ها در گچساران +تصاویر

 

سیدظهیرالدین پورالحسینی در ابتدای برپایی این آیین با حضور در حسینیه کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان در بین دانش‌آموزان اظهار کرد:انجام عملی از قبل جهت جلوگیری از یک بحران و واقعه که کم‌ترین خطر جانی و مالی را داشته باشد، پدافند غیرعامل می‌گویند.

 

مسابقات نقاشی دبستانی‌ ها در گچساران +تصاویر

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران با تاکید بر اطلاع‌رسانی جهت داشتن آمادگی در برابر بلایای طبیعی در راستای  کاهش خطرات جانی و مالی، بیان کرد: پدافند غیرعامل یعنی نوعی پنهان کردن چیزهای مهم در برابر وقوع بحران و حملات دشمن که خداوند عالم هم‌رنگ شدن را اولین‌بار در طبیعت به ودیعه گذاشت تا انسان‌ها در زندگی خود در برابر بلایا از آن الگو بگیرند.

 

وی با ذکر مثالی مبنی‌بر اینکه شما دانش‌آموزان با رمز گذاشتن برای کیف خود از استفاده دیگران جلوگیری می‌کنید، به  تببین مفهوم پدافند غیرعامل برای دانش‌آموزان پرداخت و گفت:دانش‌آموزان باید به توصیه‌های والدین خود در زمینه خطرات گاز، برق ودیگر خطرات توجه کنند.

 

پورالحسینی با اشاره به ایام عزاداری و سوگواری ماه محرم گفت: دانش‌آموزان در این روزها علاوهبر تحصیل علم و دانش با شرکت در مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) درس عاشورا می‌آموزند.

 

گفتنی است در این مراسم جمعی از دانش‌آموزان گچسارانی با قرار گرفتن پشت میز نقاشی همگانی در کنار یکدیگر شروع به کشیدن نقاشی‌های ذهنی خود در ارتباط با  موضوع پدافند غیرعامل کردند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها