نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1402 - 13:51
به استقبال از کنگره ملی شهدای استان برگزار شد؛
یادواره «شهدای روحانی» در گچساران+ تصاویر
یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های گچساران و باشت با روایتگری «حاج حسین یکتا» در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، این یادواره در راستای برگزاری کنگره ملی 2000 شهید کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «تعهد سرخ از حنجره تا سنگر» با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و دیگر قشرهای مختلف مردم در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را رسالتی دینی و انقلابی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وزنده نگه‌داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی در قالب برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) پیشگام نهضت انقلاب اسلامی بودند که با همه هویت علمی، فقهی و هویت دینی خودشان مردم را رهبری کردند درحالی‌که بزرگ‌ترین دستاورد روحانیت در تاریخ بشر انقلاب اسلامی است و امروز تمام دنیا تحت تأثیر این انقلاب باعظمت قرارگرفته است و در همه کشورها حرف از نظام جمهوری اسلامی است. مشروح سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان را «اینجا» مشاهده نمایید.

روایتگری حاج حسین یکتا از حماسه‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و بیان خاطراتی از شهدا از دیگر جلوه‌های این آیین معنوی در گچساران بود.

در پایان این یادواره نیز از خانواده‌های معظم شهدای روحانی شهرستان‌های گچساران و باشت نیز تجلیل به عمل آمد.

تصاویری از این یادواره را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها