نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1400 - 23:28
بازدید از پروژه اقدام ملی مسکن ،پروژه مسکن شهری،افتتاح یک هزار و هفتصدمین واحد بافت فرسوده،بازدید از پروژه رینگ بافت فرسوده و دیگر پروژه های اجرایی بنیاد مسکن از برنامه های نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در شهرستان گچساران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صیادی،معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص اقدامات بنیاد مسکن در این شهرستان گفت:در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در گچساران، در دو فاز زمین نیز تحویل داده شده است که در فاز اول 288واحد و در فاز دوم نیز  240واحد نیز ساخته خواهند شد.

وی تصریح کرد:در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن با توجه به اینکه مردم پای کار آمدنددر نتیجه پروانه ساخت اخذ و کار ساخت واحدها هم آغاز شد که هم اکنون پیشرفت فیزیکی طرح 30درصد است.

 معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:آورده متقاضیان فاز اول اقدام ملی مسکن در گچساران، تاکنون 28میلیارد و800 میلیون تومان بوده است،بنابراین مبلغی که تاکنون هزینه شده نیز100میلیون تومان کمتر از این مبلغ آورده است که می طلبد مردم آورده بعدی را در اسرع وقت تزریق کنند تا پروژه با شتاب بیشتری پیش برود.

 صیادی افزود:اما در فاز دوم اقدام ملی مسکن نسبت به اعتراضات مردمی مبنی بر کم شدن طبقات واحدها، هنوز این اتفاق نیافتاده اما در شورای مسکن مطرح شده که کمیته سه نفری این موضوع را بررسی کنند که ان شالله با کمتر شدن طبقات ساختمان ها در صورتی که در شورای مسکن مصوب بشود عملیات اجرایی فاز دوم نیز شروع خواهد شد.

وی درادامه اظهارکرد:امروز نیز بازدید حجت الاسلام روحانی نژاد ،نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن از پروژه های گچساران را داشتیم که طرح اقدام ملی مسکن و روند مشکلات این طرح نیز مورد بررسی ایشان قرار گرفت.

صیادی گفت:افتتاح یک هزار و هفتصدمین واحد مسکونی بافت فرسوده گچساران از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه در این شهرستان بود و همچنین پروژه 40واحدی مسکن شهری در منطقه سه راهی گچساران بنام زیتون نیز مورد بازدید قرار گرفت که ان شاءالله این واحدها هم به زودی به مرحله واگذاری خواهد رسید.

معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد:پروژه  زیتون در دو طبقه کار شده و زیربنای تقریبی هر واحد 153متر مربع است که با مصالح مرغوب و با سازه بتون آرمه کار شده است.

در ادامه تصاویر را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها