نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1402 - 9:16
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در گچساران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،  شهروندان دیار بام نفت ایران امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات، رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نویدبخش هستند. در گچساران و در شهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) چهارمین حرم اهل‌بیت علیه‌السلام انگشت مردم با علم و یقین از دقایق اولیه صبح امروز، رنگ انتخاب گرفته زیرا مردم اندیشمند این دیار بدون اندیشه انتخاب نخواهند کرد.

شور و هیجان عجیبی بین زن و مرد و پیرو جوان موج می‌زند، امروز 11 اسفندماه 1402 بازهم در تاریخ این مرزوبوم ماندنی خواهد شد، اگرچه این روزها در فصل زمستان به سر می‌بریم اما گرمای انتخابات مردم را به‌پای صندوق‌های رأی آورده و شور و شوقی دیگر به این شهر داده است.

این در حالی است که کاندیداهای انتخابات در یک رقابت نفس‌گیر تمام سعی خود را برای معرفی انجام داده‌اند و حال امروز نوبت مردم همیشه درصحنه ایران و ازجمله مردمان سرزمین نفت‌خیز گچساران است که نتیجه این‌همه تلاش را به منصه ظهور درآورند چراکه این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها