نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1402 - 14:11
فعال رسانه‌ای گچساران گفت: رسانه‌ها باید به‌عنوان یک مؤلفه اثرگذار در انتقال زمینه‌های نشاط ایجادشده از سوی مجریان عرصه انتخابات، تبیین اهمیت و جایگاه شرکت در این عرصه سرنوشت‌ساز و همچنین در رونق بخشی به فضای انتخابات مؤثر عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، بهمن اسدی خیرآباد، فعال رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: باید توجه داشت که انتخابات در هر کشوری نماد شاخص مردم‌سالاری و دموکراسی است تمامی کشورهایی که دارای نظام انتخاباتی هستند این شاخصه را جز افتخارات خود و بازوی قدرتمند کشور و جامعه در استقلال، توسعه و خودباوری می‌دانند.

وی افزود: بنابراین کشورمان به برکت انقلاب 57 یک نظام مردم‌سالاری تشکیل داد، نظامی که تمام ساختارهای  آن  متشکل از مردم است و سرنوشت مردم و جامعه  به دست خود مردم تعیین می‌شود.

اسدی خیرآباد تصریح کرد: کشور ما تاکنون بیش از چند ده انتخابات برگزار کرده است که هم  از نگاه  آماری و هم تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم بی‌نظیر بوده است اما دشمنان ما که از همان ابتدای تشکیل این نظام حکومتی با آن مشکل داشتند همواره کوشیده‌اند بین نظام و مردم که  ساختار اصلی آن هستند، فاصله بیندازند.

فعال رسانه‌ای گچساران ادامه داد: متأسفانه در طول سالیان متمادی و هنگام برگزاری انتخابات این هجمه‌ها زیادتر شده به‌طوری‌که دشمنان خیلی از رسانه‌های خود را متمرکز به حاشیه بردن این رویداد بزرگ کشور کرده‌اند.

اسدی خیرآباد در ادامه با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها در رونق بخشی فضای انتخابات اظهار کرد: باید توجه کرد که نقش رسانه در عرصه انتخابات به‌عنوان یک مؤلفه اثرگذار در انتقال زمینه‌های نشاط ایجادشده از سوی مجریان عرصه انتخابات از یکسو و همچنین تبیین اهمیت و جایگاه شرکت در این عرصه سرنوشت‌ساز از سویی دیگر، می‌تواند در رونق بخشی به فضای انتخابات بسیار مؤثر عمل کند.

وی اظهار کرد: انتخابات پیش رو (مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری) برای ملت و کشورمان با توجه به وضعیت منطقه خاورمیانه و افول قدرت استکبار بسیار حیاتی است  و دشمن تمام قوای خود را معطوف به کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات آینده کرده است تا از این طریق قوای ازدست‌رفته خود را جبران کند و از قدرت رو به رشد جمهوری اسلامی بکاهد.

اسدی خیرآباد توضیح داد: بااین‌وجود، آنچه مسلم است هم‌وطنان با بصیرت ما باید مثل همیشه این دشمنی استکبار را به خودشان برگردانند، باید بدانیم اگر راه اصلاح و رفع برخی مشکلات را از طریق دیگری غیر از مشارکت در انتخابات دنبال کنیم آن خواهد شد که در چند سال گذشته در کشورهای همسایه و پیرامون خودمان به‌وضوح مشاهده کردیم.

فعال رسانه‌ای گچساران افزود: امروز وضعیت بسیاری از کشورهای منطقه را می‌بینیم که نقطه آغاز بحران آن‌ها از همین خلأ عدم وحدت و ضعف یک‌راه حل مردم‌سالاری برای حل مشکلات و البته دشمنی آشکار استکبار به وجود آمد و لذا ما با توجه به مشاهده وضعیت آن‌ها و تجربیات گذشته خودمان در کشور نباید فریب‌بازی رسانه‌ای دشمن را بخوریم.

وی در ادامه گفت: عدم مشارکت یعنی عدم تلاش برای تغییر و حل مشکلات کشور، بنابراین امیدآفرینی در سطح جامعه و ارائه برنامه‌های واقع‌گرایانه از سوی نامزدهای انتخاباتی موجب مشارکت بیش‌ازپیش و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد که به‌تبع اقتدار نظام اسلامی در کارزار سیاسی جهان را در بر خواهد داشت.

اسدی خیرآباد تصریح کرد: ان‌شاءالله که ملت فهیم و با بصیرت  ایران  عزیزمان همچون گذشته با مشارکت حداکثری در انتخابات، بازهم آینده کشور را از این پیچ تاریخی عبور خواهند داد و آینده‌ای روشن و امیدبخش را رقم خواهند زد.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها