نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. بهمن 1402 - 20:45
هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان کشور؛
تداوم پیروزی‌های هندبال نفت و گاز گچساران
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال، مقابل زغال‌سنگ طبس به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروز سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در هفته نهم پیگیری شد که دریکی از مهم‌ترین دیدارها تیم‌های نفت و گاز گچساران و زغال‌سنگ طبس به مصاف هم رفتند.

 در این دیدار که به میزبانی نفتی‌های گچساران برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ میهمان را با شکست بدرقه کرد.

 تیم نفت و گاز گچساران با چهار برد، دو مساوی، سه شکست و کسب ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و تیم زغال‌سنگ طبس با ۹ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.

براین اساس نفت و گاز گچساران در هفته هشتم این رقابت‌ها با نتیجه 35 بر 32 مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسیده بود.

 هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۱۸ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی با ۱۶ امتیاز و گیتی پسند با ۱۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. فولاد سپاهان با ۱۳، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۱۰، نفت و گاز گچساران با ۱۰، زغال‌سنگ طبس با ۹ و پیکان سبزوار با ۷ امتیاز در رده‌های چهارم تا هشتم قرارگرفته‌اند.

 سپاهان نوین با ۴ و پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک با ۲ و فرازبام خائیز دهدشت نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 علاوه بر این رقابت‌ها، امروز تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور نیز با نتیجه ۳۸ بر ۲۰ از میزبانش سنگ‌آهن بافق شکست خورد.

 بنابراین تیم سنگ‌آهن بافق با ۲۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هندبال بانوان است و تیم‌های فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

 زاگرس جنوبی کازرون با ۱۷، شهدای رزکان البرز با ۱۵، نفت و گاز گچساران با ۶، شهید چمران لارستان با ۴ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها