نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. آذر 1402 - 15:16
دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و داماشیان گیلان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل عدم حضور تیم گیلانی لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در شرایطی که قرار بود دو تیم نفت و گاز گچساران و داماشیان گیلان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهدای نفت مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند، اما داماشیان گیلان بنا به دلایلی که گفته می‌شود لغو دو پرواز این تیم بوده نتوانسته خود را به گچساران برساند.

در شرایطی که طبق مقررات گروه میهمان موظف است تا قبل از شروع مسابقه خود را به هر طریق ممکن به محل برگزاری مسابقه برساند و این امکان برای داماشیان گیلان وجود داشت تا خود را با اتوبوس و به‌صورت زمینی به گچساران برسانند اما آن‌ها به بهانه بُعد بیشتر مسافت و کمبود زمان از سفر زمینی به گچساران امتناع کردند.

این در حالی است که سازمان لیگ دیدار امروز را لغو نکرده و به همراه عوامل اجرایی در تدارک برگزاری قانونی دیدار امروز بودند به‌طوری‌که تیم نفت و گاز گچساران به‌عنوان میزبان، تیم داوری و ناظران بازی در ورزشگاه حضور داشتند بنابراین پرونده و گزارش اتفاقات این دیار و عدم حضور تیم داماشیان گیلان به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد که به‌احتمال‌زیاد نتیجه این مسابقه سه بر صفر به سود شاگردان پیروز قربانی شود.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت