نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1401 - 15:17
مسئول درمانگاه شهدای بسیج گچساران مطرح کرد؛
ارائه خدمات درمانی به بسیجیان در طرح درمانگاه جهادی+تصاویر
رئیس درمانگاه شهدای بسیج گچساران گفت: برای نخستین بار در این شهرستان، طرحی با عنوان "درمانگاه جهادی(طرح یاسر) اجرایی و خدماتی در حوزه سلامت و درمان به بسیجیان ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ مسعود محمدی پور،مسئول درمانگاه شهدای بسیج گچساران در این خصوص گفت:طرح درمانگاه جهادی(طرح یاسر)برای اولین بار در شهرستان گچساران اجرایی شد که در این طرح نیز تعدادی از بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام(دوره آموزش تکمیلی بسیج) این شهرستان به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود:باید توجه داشت که درمانگاه شهدای بسیج متعلق به جامعه هدف که بسیجیان،نیروهای مسلح و نیز آحاد مختلف مردم جامعه را در برمی گیرد و این درمانگاه دارای بخش های عمومی ،تخصصی، فیزیو تراپی، تزریقات،مامایی و داروخانه است .

سرهنگ محمدی پور ادامه داد:درمانگاه شهدای بسیج گچساران در حال حاظر با بیمه های نیروهای مسلح،خدمات درمانی،تامین اجتماعی، بیمه سلامت،و بیمه دی طرف قرارداد است که ان شاءلله به جهت رفاه حال شهروندان با بیمه های دیگر نیز در حال انعقاد قرارداد هستیم.

مسئول درمانگاه شهدای بسیج گچساران خاطرنشان کرد:در راستای حمایت از بسیجیان نیز برای بسیجیان کم بضاعت توسط درمانگاه کارتی صادر خواهد شد تا به صورت ویژه نیز از خدمات درمانگاه نیز بهره مند شوند.

 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت