نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. فروردين 1397 - 0:01
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل شهیدان "بیژن و پرویزهوشمند"،"حسین خندانی"و "شعبان مرادی نژاد"با خانواده های این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج کشور به همراه فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با خانواده های شهیدان والامقام "بیژن و پرویزهوشمند"،"حسین خندانی" و"شعبان مرادی نژاد" دیدار کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور دراین آیین ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبراکرم(ص) خانواده‌های معظم شهداء را یکی از افتخارات بزرگ و سرمایه‌های ملی برای کشوربرشمرد و گفت:شهدای عزیز برای دفاع از اسلام و قران تا آخرین نفس ایستادگی کردند و در نهایت به مقام والای شهادت نائل شدند.

سردار فضلی افزود:خدا را شاکرم که توفیق تشرفی حاصل شد که امروز درجمع شما خانواده های  معظم شهداء هستم .

وی اظهارکرد:شهدای این دیار دوستان خوب ما بودند، شهدایی که برای قرآن، برای اسلام و برای کشورمان جانفشانی ها کردند و با شهادت پای ارزش ها و آرمان های این انقلاب ایستادند.

خانواده های شهدا مایه عزت نظام هستند

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور درادامه تصریح کرد:خانواده های معظم شهداء مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند و برای همه ما الگو هستند .

بایداز مردم مظلوم سایر کشورها حمایت کنیم

سردارفضلی گفت:همه ما مدیون شهداء هستیم چرا که اگر دشمن برما تسلط می یافت امروز شرایط دیگری داشتیم،و  امروز هم باید از دین خدا دفاع شود و باید از مردم مظلوم درکشورهای دیگر و نقاط مختلف هم حمایت شود.

وی افزود:امروز اگرجمهوری اسلامی ایران در فلسطین ،غزه ،لبنان ،سوریه ، یمن و درعراق پشتیبانی و حمایت نکند حتما مظلومان زیادی زیردست و پای دشمنان له خواهند شدو از پای درخواهند آمد.

درپاسداری از خون شهداء لحظه ای کوتاهی نخواهیم کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور اظهارکرد:امروز جوانان زیادی برای حفظ دین خدا،انقلاب، ناموس و خاک کشورمان در خارج از مرزهای ایران اسلامی خون خود را نثار می کنند که این جانفشانی ها،فداکاری ها و دلاورمردی ها از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

سردار فضلی تصریح کرد:امروز ما درپاسداری از خون شهداء کوتاهی نخواهیم کرد و در اطاعت از امام انقلاب و نایب امام زمان(عج) تلاش می کنیم که لحظه ای کوتاهی نکنیم تا شرمنده خانواده های شهدای عزیزمان نشویم.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

با سلام درود خدا بر سردار رشید اسلام علی فضلی .سرداری که روزهای سخت اول انقلاب و تشکیل سپاه در گچساران در کنار بچه های عاشق انقلاب و نظام حضور داشتند.افرین بر این معرفت و پاسداشت.
درود خدا بر بزرگان سپاه و جنگ و جنوب کشور احمد علیزاده.حیدر محمدی.علی فضلی.باقری رضایی.حاج مرادی.بیام محمدی فتح.امان الله گشتاسبی.سردار حبیبی.سردار رضایی.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها