نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1397 - 19:21
هرچند داماشی ها برای زنده نگاه داشتن شانس صعود به لیگ دسته اول به هر سه امتیاز خانگی این دیدار نیاز داشتند اما نفت و گازگچساران با بازی هوشمندانه موفق به کسب ۱ امتیاز با ارزش شد تا با ۱۳ امتیاز رده دوم خود را تثبیت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درچارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور ،دو تیم نفت و گازگچساران و داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دراین دیدار حساس برای داماش گیلان مسلم حق شناس،محمد مختاری،سید کاظم رحمانی،کنعان طاهرنژاد،مصطفی آقاجانی،محمد همرنگ(دقیقه۶۵-سعید باقرپسند)،علی اصغر کریمی،سعید طالبی،میثم میرپسندیده،سعید مرتضوی( ۵۱-میلاد پورصف شکن)و صادق رضایی به میدان مسابقه رفتند.

تیم نفت و گاز گچساران نیز با ترکیب علی خالصی،بهزاد داوودی،وحید خشتان،علی کرمی،علی جهانگیری،اسماعیل هاشمی نیا،شاهین توکلی،فرشید علیزاده(۸۸-علی حدادی فر)،سجاد عباسی(۹۰+۲-رضا قیالی)،مرتضی حیدری و حکیم حزبایی پورگام به میدان مسابقه گذاشت.

دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی کردندکه تیم داماش در سه هفته اخیر موفق به پیروزی نشده بود و تنها در صورت پیروزی در این دیدار می توانست به صعود به لیگ دسته اول خوشبین باقی بمانند.

 در سوی مقابل نیز تیم نفت و گازگچساران با 12 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشتندو در صورت پیروزی با ایجاد فاصله 6 امتیازی با داماش گیلان در فاصله سه بازی تا پایان لیگ حداقل حضورش در پلی آف صعود به لیگ دسته اول را تا حدود زیادی قطعی می کرد.

 در دقایق ابتدایی بازی داماشی ها که از حمایت هواداران خودی برخورددار بودند بازی را هجومی آغاز کردند با این حال پس از ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی به تعادل کشیده شد و حتی یک بار نیز نفتی های گچساران موفق شدند تیر دروازه داماش را به لرزه در آورند که در نهایت حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست که بیشتر در میانه میدان دنبال شد یک تساوی بدون گل بود.

در نیمه دوم داماشی ها که برای زنده نگه داشتن شانس صعودشان محکوم به کسب هر ۳ امتیازاین دیدار بودند یک بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند با این حال دفاع هوشمندانه نفتی های گچساران و بازی سراسیمه داماشی ها موقعیت گلزنی خاصی برای تیم میزبان ایجاد نکرد تا در نهایت تساوی بدون گل ماحصل ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم باشد.

هرچند داماشی ها برای زنده نگاه داشتن شانس صعود به لیگ دسته اول به هر سه امتیاز خانگی این دیدار نیاز داشتند اما نفت و گازگچساران با بازی هوشمندانه موفق به کسب ۱ امتیاز با ارزش شد تا با ۱۳ امتیاز رده دوم خود را تثبیت کند و به صعود به پلی آف امیدوار تر از همیشه شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها