نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مهر 1396 - 20:54
تیم هندبال نفت وگاز گچساران در ادامه روند روبه رشد خود توانست در هفته چهارم لیگ برتر هندبال تیم نیروزمینی را در تهران شکست دهد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته چهارم لیگ برتر هندبال با دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش آغاز شد که نفت و گاز گچساران توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۹ بازی را به سود خود به پایان ببرد و مجموع امتیازاتش را به چهار برساند.

در دیگر دیدار نیز سپاهان در خانه توانست مس کرمان را با حساب ۲۹ بر ۲۰ از پیش رو بردارد تا همچنان در صدر جدول لیگ برتر باقی بماند.

در سومین دیدار تیم هپکو اراک در یزد مقابل سنگ آهن بافق این شهر بازی را با نتیجه ۲۶ بر ۳۶ واگذار کرد.همچنین در آخرین رقابت کازرون توانست پتروشیمی مارون را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ در خانه مغلوب کند.

دیدار نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی با تاخیر هشت دقیقه ای آغاز شد اما نفتی های گچساران از همان ابتدا با در دست گرفتن نبض بازی از حریف تهرانی خود پیش افتادند و این روند امتیاز گیری تا پایان نیمه اول ادامه داشت که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود نفتی ها به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم و درچند دقیقه ابتدایی بازیکنان نفت وگاز گچساران در زدن ضربات آخر کم دقت بودند که همین عاملی شد تیم میزبان با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ از نفتی ها جلو بیافتد ولی این پایان کار نبود و شاگردان پرتلاس آزاد منجیری با ارا‌یه یک بازی حساب شده و تاکتیکی توانستند اختلاف امتیاز را رفته رفته به هشت گل برسانند .

بعد از اینکه نفتی ها اختلاف را بالابردند مربی تیم میزبان با اعتراض به عملکرد داور باعث توقف بازی شد که البته این اعتراض ها منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد .

بعد از وقفه پنج دقیقه ای در جریان بازی مسابقه از سرگرفته شد و بازیکنان تیم میزبان با یارگیری های فشرده و نفر به نفر توانستند باز زدن چند گل اختلاف را به سه برسانند .

این دیدار در پایان با حساب 32 به 29 به سود نفتی ها به پایان رسید .

حواشی :
اعضای تیم واترپلو نفت وگاز گچساران که جهت برگزاری مسابقه به تهران اعزام شده اند با حضور در سالن هندبال پادگان جی ارتش تیم هندبال را مورد حمایت همه جانبه خود قرار دادند و از زمانی که وارد سالن شدند تا پایان بازی تیم هندبال را با تشویق های مکرر خود تنها نگذاشتند .

در اواسط نیمه دوم به دلیل اعتراض سرمربی حریف به تصمیمات داوری جو سالن مقداری متشنج شد و تعدادی از هواداران نیروزمینی با شلوغ کاری به دنبال رقم زدن مسائلی غیرورزشی بودند .

رده بندی تیم‌ها تا پایان هفته چهارم لیگ برتر هندبال:

۱- فولاد مبارکه سپاهان ۸ امتیاز

۲- کبیر موتور کازرون ۷ امتیاز

۳- سنگ آهن بافق ۷ امتیاز

۴- نفت و گاز گچساران ۴ امتیاز (یک بازی معوقه)

۵- صنعت مس کرمان ۲ امتیاز

۶- هپکو اراک ۲ امتیاز

۷- پتروشیمی مارون صفر امتیاز (یک دیدار معوقه)

۸- نیروی زمینی ارتش صفر امتیاز

دیدار میان پتروشیمی مارون و نفت و گاز گچساران از هفته اول دیدارهای لیگ برتر از سوی سازمان لیگ هندبال معوقه اعلام شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها