نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1395 - 6:57
اظهارات جنجالی حسن عباسی درگچساران/
با جانوران پرخطری بنام لیبرال ها در کشور مواجه هستیم
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت:امروز لیبرال ها عین موریانه از لایه های زیرین نظام وارد شده اند و نفوذ کرده اند،می ایستند و جلوی دوربین ها ادعا می کنند که ما سلول سلول بدنمان لیبرال است و سیاسیت های لیبرالی را در دستگاه ها و ساختارها پیاده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،عصر امروز حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در جمع مردم گچساران در حسینه سید الشهدا(ع) این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه زهرا سلام الله علیهاگفت:امیدوارم این توفیق را داشته باشیم تا سیره 14معصوم علیهم السلام را در زندگیمان جاری و ساری سازیم.هنگامی معصومین علیهم السلام در زندگی ما نقش آفرینی خواهند کرد که ما از سیره و سبک زندگی آنها به نحو احسن برای بن بست شکنی در زندگی استفاده کنیم.

عباسی با اشاره به ویژگی های انبیای الهی اظهارکرد:شهید مطهری در جایی نقل کردند که در تاریخ دانشمند زیاد داشتیم اما مصلح کم داشتیم یعنی کسی که افساد را بشناسد و اصلاح کند،ویژگی انبیاء این بود که مصلح بودندودغدغه آنها زدودن فساد در جامعه بود.

جوان انقلابی باید مصلح و منذرباشد

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت:یک جوان انقلابی در وهله اول باید مصلح و منذرباشد و وظیفه جوان مومن انقلابی است،در جامعه،فرهنگ،اقتصادودر حیات بشری فساد هایی وجود دارد که مسئله این است که جوان انقلابی فساد را بگشاید و اصلاح کند.

عباسی تصریح کرد:جوان انقلابی دغدغه اصلی اش اصلاح در برابر افساد است و چشم تیزبینی دارد و برای اصلاح مفاسد و لایه های گوناگون تمدنی حرف و اراده و قدرت انذار داشته باشد.

وی افزود:جامعه ای که در آن انذار نباشد یعنی امر به معروف و نهی از منکر در آن نیست و جامعه را ویران خواهد کرد،چالش های پیش روی جوان انقلابی طیف ها و سازو کارهای متفاوتی دارد و مهمترین انها توسط رهبری تعریف شده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد:یکی تحول در علوم انسانی است و دیگری در نظام اقتصادی است و انذار در برابر آنها می شود حرکت جوان انقلابی ،علوم انسانی در غرب نظریات تثلیثی (سه گانه)دارد.

عباسی با بیان اینکه چالش اصلی پیشروی جوان انقلابی مفهوم کلیدی پیام معرفت توحیدی است ،افزود:مادامی که نظام دانشگاهی در جهان تثلیثی باشد و نگاه توحیدی نداشته باشد علم و معرفت بشر اصلاح نخواهد شد.

وی بیان کرد:امسال رهبری در شهریورماه امسال هشدار دادند که مردم و مسئولان باید کشور را از جادوی پولی و مالی دشمن خلاص کنندو آقایی و سروری دلار را در حیات اقتصادی انسان ایران باید بشکنید تا بتوانید برای جهان الگو شوید و انها هم نجات پیدا کنند.

آقایی و سروری دلار باید شکسته شود

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اظهارکرد:یکروز حضرت امام راحل  فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود و امروز آقا می فرمایند آقایی و سروری دلار باید شکسته شود .دلار مبتنی بر جادوی پولی و مالی رشده کرده است.

عباسی  افزود:جادوی پولی و مالی آمریکا که رهبری می گویند ربای جهانی است و امروز همه بشریت اسیر ربای جهانی است و مردم و مسئولان باید تلاش کنند ملت را از جادوی پولی دشمن خلاص کنند.

وی اظهارکرد:امروز آقای ترامپ می گوید بدهی آمریکا 23 تریلیون دلار است و بدهی جهان 60 تریلیون دلار است بیش از یک سوم مربوط به آمریکاست و رتبه دوم به ژاپن اختصاص دارد که بالاترین بدهی را به خاطر حجم بالای تولید اسکناس داشته اند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت:چالش اصلی نسل جوان جنگی مثل داعش و جنگی مثل دفاع مقدس نیست و مهمترین چالشی که نسل جوان با آن روبروست و به تعبیر رهبری، باید زودتر حل شود جنگی است که به جنگ پول ها معروف است و پیچیده ترین نوع جنگی است که بشر تاکنون به خود دیده است.

عباسی افزود:امروز ولی فقیه حکم می کند درسطح  مسائل جهانی که آقایی و سروری دلار باید شکسته شود .مادامی که نظام مالی از یک نظام مالی مریض وابسته به سیستم غلط غربی تبیعیت می کند که خودشان را نابود کرده است و جهان را به فلاکت و بدبختی کشانده است،مادامی که تبعیت کنیم نظام معیشت انسان ایرانی اصلاح نخواهد شد.

وی اظهارکرد:چالش اصلی پیش روی شما این نیست که چطور دلار را نابود کنید و ریال را پرقدرت کنید،30سال پیش ما قادر به ساخت حتی یک فشنگ نبودیم آنهم در اوج جنگ،اما 30سال بعد ما انواع موشک بالستیک داریم.اما یک جوان مومن انقلابی بنام حسن تهرانی مقدم توانست و شما هم می توانید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد:اما امروز مانع کار ما کجاست ،همان تربیت یافتگان شرق و غرب هستند امام فرمود ما از دست رضا خان و پسرش نجات یافتیم اما از دست تربیت یافتگان شرق و غرب بعید است به این سادگی نجات یابیم.

عباسی گفت:مسئولی رفته  220واحد در دانشگاه های آمریکا پاس کرده است همان علم مطلقا ربوی و دکترا گرفته است  در حکومت جمهوری اسلامی که مردم جوانانشان را درراه اسلام دادند و انقلاب را شکل دادند ،این آدم در جمهوری اسلامی مدیر شده و به اسم اسلام و حکومت اسلامی قواعد غربی لیبرالی را پیاده می کند وقتی مرجع تقلید اعتراض می کند می گوید: مراجع تحت تاثیر القاعات عوام هستند.

با جانوران پرخطری بنام لیبرال در کشور مواجه هستیم

وی افزود:مشکل شما جوان انقلابی با این جانوران است این جانوران خبیث علم ربوی ذهنشان را گرفته و پول ربای حرام داخل بانک ها زیر پوستشان قرار گرفته و به حکومتی که بنام فقه رقم خورده با گستاخی می گوبد مرجع تقلید تحت تاثر القاعات عوام است و اینجاست که با جریانی پرخطری بنام لیبرال در کشور مواجه هستیم

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد:امام فرمودند :"تا من هستم نخواهم گذاشت کشور به دست لیبرال ها بیافتد".لیبرالیزم که بیاید اصل دین به زیر سئوال می رود و ذاتا ضد اسلام است .

عباسی گفت:ای جوان انقلابی خطر اصلی انقلاب اسلامی لیبرالیزم است .امروز لیبرال ها عین موریانه از لایه های زیرین نظام  وارد شده اند و نفوذ کرده اند،می ایستند و جلوی دوربین ها ادعا می کنند که ما سلول سلول بدنمان لیبرال است و سیاسیت های لیبرالی را در دستگاه ها و ساختارها پیاده می کنند.

اسلام یعنی حسن تهرانی مقدم که از هیچ به اراده موشک بسازد

وی افزود:آقای دکتر در اقتصاد ،مسئول در نظام بانکی تو تحت تاثیر القاعات قرار داری،هر روز از این ور و آن ور بانک و بورس  فساد بالا می زند و بعد جوان ما فکر می کند همه از اسلام است؟.اسلام یعنی حسن تهرانی مقدم که از هیچ به اراده موشک بسازد اسلام یعنی مجید شهریاری که به اراده از هیچ سانتریفیوژ بسازد اسلام یعنی قاسم سلیمانی که با دست خالی با تعدای جوان مقابل  25کشور ناتو با میلیاردها دلار پول های سعودی مردم مظلوم سوریه را از چنگ تروریست های داعش تاکنون 60تا 70 درصد درآورده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود:این جامعه ای که جوانش این قابلیت را داشته است که وقتی  آمریکایی ها صد متر به آب های ما پیش روی کرد گوش کماندوهای آمریکایی را گرفتند و زانو زدند و جلو دوربین ها گریه کردند و عذر خواهی کردند.

عجیب است که ما نمی توانیم در این مملکت شغل ایجاد کنیم

عباسی گفت:عجیب است که ما نمی توانیم در این مملکت شغل ایجاد کنیم و این یک ظلم بزرگ در حق این ملت بزرگ است و برخی منتظر هستند کدخدا بیاید و این مشکل را در کشور حل کند.این حق چنین ملتی نیست که اینگونه زندگی کند.

دولت ها در 25سال گذشته به لیبرالیزم پایبند بودند

وی افزود:دولت ها در 25سال گذشته یکی پس از دیگری سرکار آمدندو آنچه را که به آن پایبند بودند لیبرالیزم بودو هیچ کدام از دولت های 25 سال گذشته نمی توانند ادعا کنند که دین را پیاده کرده اند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد:از دی ماه 92 تا مرداد 94 در 20ماه در بورس تهران 180 میلیارد تومان حدود 60 برابر اختلاس 3هزار میلیاردی پرید، 4وزیر نامه زدند به مقامات کشور که به داد ما برسید که هر چه پول داشتیم در بورس هزینه کردیم.

اساس بانک بر ربا و بورس بر اساس قمار است

عباسی گفت:اساس بانک بر ربا و بورس بر اساس قمار است .اما جامعه لیبرال اگر شما از امنیت این مملکت استفاده می کنید و به روش دله دزدی بانک و بورس ، زندگی خود راه به جاهایی می رسانید اگر وقتی امام مسلمین و مراجع تذکر می دهند حاضر نیستید گوش کنیداگر فاصله فقیرو وغنی درجامعه رقم خورد ما درمقابل دنیای شما می ایستیم .

وی افزود:حاضر نیستیم جوان ما در سوریه به شهادت برسد و زن جوانش  و کودکش بماندو یتیم شود که شما از امنیت و از فضای این مملکت استفاده کنیید برای دنیای فاسد خودتان که در برابر همه دنیای شما خواهیم ایستاد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد:اگر کسی به اسم اسلام کاخ ساخت شرکت زد جوری که مسئول بود نباید می کرد،مسئولی که بچه اش در آمریکا تحصیل می کند بعد در 22بهمن شعار مرگ بر امریکا می دهد در واقع به ریش ما می خندد.جوان عزیز آن لیبرالزیم است و نه اسلام.

وی افزود:نفوذ لیبرال های منحوس و نجس در درون ساختار جمهوری اسلامی پذیرفتنی نیست و ای جوان انقلابی هر جا فساد و اختلاس را دیدی مقابله کن.هر کجا موفقیتی بوده در این نظام و انقلاب بخاطر اسلام و رویکرد انقلابی بوده و هر کجا ویرانی و ناکارامدی و فساد بوده پیاده کردن قواعد غیر اسلامی بوده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر بزرگمرد سخن . شجاعت این مرد در بیان حقایق ستودنیه.
خودش هم نمیدلند چه گفته که بقیه مردم بفهمند7275

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها