نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. اسفند 1395 - 15:54
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان فاجعه ای تلخ رخ داد و نتیجه بازی صنعت نفت آبادان و برق شیراز به طرز عجیبی در دقایق پایانی و پس از پایان بازی نفت و گاز گچساران و شاهین بوشهر تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر شنبه در آبادان دو تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان و برق شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی یک یک به پایان رسید و در نیمه دوم تیم برق شیراز مدعی و یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعد این مسابقات پنج گل دریافت کرد که توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال را به این بازی جلب کرده است.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که نتیجه بازی صنعت نفت آبادان وبرق شیراز پس از گل نوجوانان نفت گچساران تغییر می کند و در کمتر از 30دقیقه با پنج گل دروازه برق شیراز باز می شود و در مجموع با شش گل این تیم مقتدر از نفت آبادان شکست می خورد.

نکته قابل توجه در این دیدار گل های خورده تیم برق شیراز بوده که با وجود اینکه بهترین خط دفاعی را در طول لیگ داشته و تنها در کل فصل 14 گل دریافت کرده  که از این تعداد شش گل در بازی با فولاد خوزستان و دو گل در طول فصل بوده و در بازی روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به طور عجیبی شش گل دریافت می کند.

نتیجه این بازی که از حساسیت خاصی برای صنعت نفت آبادان و نفت و گاز گچساران درجدول برخوردار بود پس از آنکه گچساران گل پیروزی رابه شاهین بوشهر زد، تیم صنعت نفت آبادان چند دقیقه ای بعد ازآن پنج گل دیگر به برق شیراز زد تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با کمی بررسی کارشناسی به راحتی می توان به مشکوک بودن این نتیجه پی برد و دید تیمی که در 10 بازی تنها هشت گل خورده و در چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده ، در یک بازی به یکباره شش گل دریافت کند در صورتیکه برق شیراز صعودش به مرحله بعد را هم قطعی کرده بود و تنها این بازی حکم تشریفاتی برای برق داشت.

صنعت نفت آبادان در 11 بازی تنها شش گل به ثمر رسانده و در یک بازی حساس که نتیجه آن برای نفتی های گچساران نیز اهمیت خاصی داشت و تیم گچساران با نتیجه دو بر یک شاهین بوشهر را شکست داده بود در نیمه دوم و پنج گل به برق شیراز زد تا تمام توجهات به این بازی آن هم در سطح لیگ برتر نوجوانان جلب شود.

این اتفاقات تلخ و اختلاف زمانی بین بازی صنعت نفت آبادان و برق شیراز و نفت و گاز گچساران و شاهین بوشهر موجب شد تا در بازی که در آبادان برگزار شد اطلاع کاملی از نتیجه بازی در بوشهر داشته باشند و اتفاقات تامل برانگیزی در این بازی رخ دهد .

حال با توجه به این اتفاقات انتظار می رود مسئولان برگزاری لیگ برتر نوجوانان و کمیته اخلاق سازمان لیگ با بررسی دقیق اتفاقات این بازی حساس نسبت به حق و حقوق سایر تیم ها رای قاطعی را اعلام نمایند.

گفتنی است بازی های لیگ برتر نوجوانان که قرار بود همه ساعت 14 روز شنبه برگزارشوند، اما در آبادان بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد که این مسئله نیز ابهاماتی را در میان کارشناسان فوتبالی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها