نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آبان 1402 - 9:41
هفته یازدهم لیگ فوتبال آزادگان؛
فرصت طلایی نفتی‌ها برای نزدیک شدن به صدر جدول
امروز هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که نفت و گاز گچساران فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به صدر جدول را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، امروز در ادامه دیدارهای هفته یازدهم فوتبال جام آزادگان، چهار دیدار برگزار می‌شود که دریکی از آن‌ها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان چادرملو اردکان خواهد بود.نفتی‌های گچساران در ورزشگاه شهدای نفت میزبان تیم چادرملو اردکان خواهند بود که این تیم در رده سوم جدول رقابت‌ها قرار دارد و نفت و گاز هم عنوان پنجمی را یدک می‌کشد به همین جهت گذر از نماینده اردکان برای شاگردان پیروز قربانی اهمیت بسیار زیادی دارد و نفتی‌ها باید قدر این بازی خانگی را بدانند اگرچه تیم چادرملو امسال تیمی خوب و مدعی را روانه مسابقات کرده است.

کار بزرگ فوتبال نفت و گاز گچساران

بااین‌حال تیم نفت و گاز گچساران در هفته نهم این مسابقات دست‌به‌کار بزرگی زد و از سد حریف قدر خود گذشت، نفتی‌ها در خانه تیم خیبر خرم‌آباد صدرنشین را با شکست بدرقه کردند تا این پیام را به سایر مدعیان لیگ دسته اول مخابره کنند که هیچ تیمی حتی صدرنشین در حاشیه امنیت قرار ندارد.

همچنین شاگردان پیروز قربانی سرمربی نفت و گاز گچساران در سایر دیدارهای این فصل نشان دادند که آن‌ها هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و برایشان بازی در خانه و خارج از خانه فرقی ندارد.

در ترکیب تیم نفت و گاز گچساران بازیکنانی همچون وحید اصغر زاده، مهدی کربلایی، محسن آقایی، علی قربان خانی، میثم مرادی، علی حدادی فر، رضاخانی، ایمان غلامی، جلیل پناهی، ساسان جعفری کیا، امین رضایی، عرفان افراز، امیرحسین صالحی، مرتضی نگهداری و محمدمهدی عسگری قرار دارند که سابقه بازی در تیم‌های لیگ دسته یک رادارند و در کنار آن‌ها جوانان دیگری همچون امید علی پور حضور دارند که می‌توانند عصای دست سرمربی تیم شوند.

نفتی‌های شگفتی‌ساز در لیگ آزادگان

هرچند برنامه مدیران تیم نفت و گاز گچساران که نخستین سال حضور خود (پس از 10 سال) را در لیگ دسته یک تجربه می‌کنند قرار گرفتن در میانه‌بالای جدول در این فصل از مسابقات است اما آن‌ها این توانایی رادارند که در این فصل هم به‌عنوان مدعی خود را مطرح کنند، مشروط به اینکه قدر خود را بدانند و به این باور برسند که توانایی مقابله با دیگر تیم‌های مدعی رادارند و شاید هم نفتی‌های گچساران شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌ها شوند.

اما تیم چادرملو اردکان ۲ سال پیش امتیاز تیم قشقایی شیراز را خریداری کردند و در فصل گذشته نیز نتایج خوبی گرفت و مدیریت این باشگاه در فصل کنونی این تیم را تقویت کرده و برای صعود به لیگ برتر برنامه دارند به همین دلیل هم تاکنون در رده سوم جدول قرار دارند.این تیم پس از انجام 10 بازی 6 برد 3 مساوی و یک باخت در کارنامه دارد و با 13 گل زده از خط حمله زهرداری برخوردار‌است هرچند 9 گل هم دریافت کرده است که به نظر می‌رسد خط دفاع چندان مستحکمی ندارد برخلاف تیم نفت و گاز گچساران که با 3 گل خورده و تا این جای لیگ بهترین خط دفاع را دارد و 6 گل هم زده است که آمار خوبی است.

نفتی‌ها قدر این بازی خانگی را می‌دانند

تیم نفت و گاز گچساران در این هفته قدر بازی خانگی خود را به‌خوبی می‌داند و برای اینکه جای تیم چادرملو اردکان را در رده سوم بگیرد باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و به نظر می‌رسد بازی این ۲ تیم جذابیت‌های خاصی داشته باشد زیرا هر دو تیم فوتبال تهاجمی و روبه‌جلو را می‌پسندند.نفتی‌ها که تیمی خوب را بسته و روانه مسابقات کرده‌اند می‌توانند از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند این تیم در 10 بازی برگزارشده چهار برد و یک باخت در کارنامه دارد و در تک بازی که مقابل فجر شهید سپاسی شیراز واگذار کرده تیمی باقدرت ظاهرشده است.

بدین ترتیب تیم نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم روز چهارشنبه 17 آبان ماه در ساعت 16 و در ورزشگاه شهدای نفت میزبان تیم رده سومی چادرملو ارکان است و امیر ایار، علی احمدی، مازیار معتمد نیا، سعید کیانی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده‌دارند.

بر این اساس در رقابت‌های این فصل جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهد کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها