نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. ارديبهشت 1399 - 13:30
رئیس شبکه بهداشت گچساران گفت:بیمارستان نفت در بحث کرونا ملزم شده است که با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشد، هر چند از گذشته تاکنون با بیمارستان نفت تعاملات خوبی داشته ایم و اینکه آنها باید در راستای سیاست های ما پیش بروند شکی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در نشست با خبرنگاران درپاسخ به سوالی مبنی بر  جزیره ای عمل کردن بیمارستان نفت در بحث کرونا گفت: اولین جلسه بنده بعد از انتصاب در شبکه بهداشت و درمان، به نوعی با عزیزان نفت برگزار و به تبع نیز چنین مسائلی مطرح شد که در پاره ای از امور سلسله مراتب حفظ شود و تک روی پیش نیاید.

آرین غلامیان در ادامه گفت: بیمارستان نفت در بحث کرونا ملزم شده است که با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشد، هر چند از گذشته تاکنون با بیمارستان نفت تعاملات خوبی داشته ایم واما اینکه آنها باید در راستای سیاست های ما پیش بروند نیزشکی نیست.

مرادی ،مسئول بهداشت محیط شهرستان درادامه نیز در پاسخ به سئوالی درباره مراسم کفن و دفن بیمار کرونایی این شهرستان گفت: در مورد کفن و دفن بیمار فوت شده از کرونا سختگیرانه ترین ضوابط را انجام دادیم و پروتکل های بهداشتی به طور کامل نیز در این خصوص صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ادامه این نشست گفت: اگر آماری در بحث کرونا محرمانه است چاره ای نداریم اما اگر قانون و مقررات اجازه دهد آن را هم رسانه ای خواهیم کرد، پس اگر شهرستان گچساران بهترین عملکرد را در بحث کرونا داشته است نشان از این امر مهم است که اقدامات مطلوبی جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری در این شهرستان صورت گرفته است.

غلامیان درادامه گفت:یک هفته است مورد مثبت کرونا در گچساران نداشته ایم و شاید به زودی دراین شهرستان هم وضعیت سفید اعلام شود،هرچند مرتبا جلسات ستاد کرونا در حال برگزاری و اجرای مصوبات هستند.

حسینی،رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز در ادامه این نشست درپاسخ به سئوالی در خصوص روند بخش سرپایی بیمارستان گفت: این بخش با پیمانکاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی قرارداد منعقد کرده است و موارد همه با شخص پیمانکار است،این روزها پیدا کردن پزشک بسیار سخت است چون در حال درس خواندن هستند و اگر پزشکی هم در باب طبابت اشتباه کند به هر حال مرجعی به نام نظام پزشکی وجود دارد و در صورت تخلف و اشتباه حتما برخورد خواهند کرد.

مرادی،مسئول بهداشت محیط  نیز در خصوص آخرین وضعیت کشتارگاه مرغ این شهرستان گفت:کشتارگاه مرغ بعد از متوجه شدن کارگر که جواب تستش نیزمثبت بود ،پلمپ شد و فرد کارگرهم قرنطینه شد در حالی که از بقیه کارگران تست گرفته شد که دراین خصوص کشتارگاه بعد از مدت یک ماه فک پلمپ شد، اما در حال حاضر پیمانکار جدید بحث تعمیر کشتارگاه را دارد  که حدود یک یا دوماه  طول خواهد کشید البته تصمیماتی اتخاذ شده است که  مرغ های کشتارگاه هم به صورت بهداشتی دفن شوند و مصرف انسانی نداشته باشند.

غلامیان در رابطه با بحث راه اندازی بیمارستان نرگسی و ضوابط استخدام گفت: با بهره برداری از بیمارستان نرگسی در آینده ای نزدیک نسبت به جمعیت شهر تعداد تخت های فعال ما بالای ۴۰۰تخت خواهد رسید.

وی افزود:یک سری پرسنل از سایر بیمارستان ها و بخش ها به آنجا منتقل می شوند و اینکه نیرویی جذب بشود با ما نیست و ضوابط با دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود اما به هر حال تعدادی نیرو هم جذب خواهیم داشت.

غلامیان در خصوص مطالبات برخی نیروها هم گفت: پیمانکاران جدید یک هفته است قرارداد بسته و شروع به کار کرده اند و قرار است جلسه ای هم در این زمینه ها داشته باشیم و اگر مشکلاتی برای پرداخت هم وجود داشته باشد از نظر حقوقی و قانونی مشکلات را مرتفع می کنیم.

وی در خصوص چگونگی انتصابش در بهداشت و درمان گفت: در اینکه هر نماینده ای کابینه خودش را مشخص کند شکی نیست، بنابراین شناخت نسبی از بنده در دانشگاه هم وجود داشته است و حتما به این اجماع رسیده اند که بنده مدیر بهداشت و درمان شهرستان باشم.

غلامیان افزود:به هیچ وجه در برنامه هایم سیاسی کاری نمی کنم و تمام اختیارات ، عزل و نصب ها به خودم داده شده است و در تمام موضوعات اختیار به بنده داده شده است ،بنابراین صادقانه می گویم که استقلال کامل دارم و اولویتم شایسته سالاری است و سعی می کنم از جوانان و نیروهای کارآمد در پیشبرد اهداف مجموعه استفاده کنم.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها