نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1397 - 18:10
دیدار حساس نفت و گاز گچساران با نیرو زمینی تهران در چارچوب رقابت های هفته بیستم ليگ دسته دوم فوتبال کشور با حاشيه های فراوان ناتمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دیدار حساس نفت و گاز گچساران با نیرو زمینی تهران در چارچوب رقابت های هفته بیستم ليگ دسته دوم فوتبال کشور  با حاشيه های فراوان ناتمام ماند،اين دیدار که عصر امروز در ورزشگاه غدير تهران آغاز شد در نيمه اول بدون گل خاتمه یافت.

تنها صحنه مهم نیمه اول این دیدار پنالتي تيم نيروی زمينی بود كه با وجود اعلام ٤ دقيقه وقت تلف شده اما در دقيقه ٥١ يک ضربه پنالتی برای نيروی زمينی گرفته شد كه توسط عباس بختياری دروازبان شايسته نفتی ها كه از بازيكنان شاخص اين دیدارنيز بود ،مهار شد.

با شروع نيمه دوم در دقيقه ٥٢ ( ٣ دقيقه بيشتر از وقت اعلام شده) فرشيد عليزاده از روی نقطه پنالتي گل اول نفت را به ثمر رساند تا نفت و گاز گچساران تيم برتر ميدان باشد.

پس برتری يک بر صفر نفتی ها از دقيقه ٦٠به بعد این دیدار رفتارهای مشكوک داور مسابقه شروع شد و در ابتدا "وحيد اماني" را از بازی اخراج كرد و تيم نفت وگازگچساران از دقيقه ٦٥ با ١٠ بازيكن به كار خود ادامه داد تلاش بازيكنان تيم نفت و گاز به گونه ای بود كه با وجود ١٠ نفره شدن لحظه ای از تلاش خود كم نكرده و تا دقيقه ٩٠ برتری امتيازی از آن نفتی های گچساران بود .

هر چند حواشی بازی به گونه ای بود كه باوجود توهين های مكرر سرمربی تيم نيروی زمينی به مربيان نفت و گازگچساران متاسفانه داور بازی" يوسف نادريان" سرمربی نفتی ها از زمین بازی اخراج می کند.

پس از اعلام ١٠ دقيقه وقت تلف شده از سوی داور حملات نيروی زمينی به اوج خود رسيد تا در نهايت با وجود گرفتن وقت اضافه بيش از مدت اعلام شده كه حدود ٧ دقيقه بيشتر از ١٠ دقيقه اعلام شده كه در نهايت ضربه كرنر تيم نيروی زمينی به صورت مشكوكی از سوی كمی داور به اشتباه گل اعلام شد و همين موضوع موجب اعتراض شديد بازيكنان و مربيان نفت و گاز قرار گرفت و داور به ناحق بازی را نيمه تمام اعلام و داور مسابقه چمن را ترک كرد .

آنچه مسلم است بازی خوب بازيكنان نفت مقابل نيروی زمينی بود كه درخشش دروازبان تيم و خط دفاع با وجود ١٠ نفره بودن و مصدوم شدن"امين عباسی" درخشش بسيار خوبی داشتند.

باشگاه نفت و گاز گچساران ضمن اعلام اعتراض خود نسبت به نتيجه بازی از كميته انضباطي و دپارتمان داوری درخواست دارد زوايای پيدا و پنهان اينگونه رفتارهای غيرورزشی و تضييع حق تيمی كه در وقت قانونی تلف شده برتر ميدان بوده نظارت عادلانه و تصميم قاطعانه را لحاظ کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها