نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مرداد 1393 - 19:19
سرپرست بسیج مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت از اعزام 200 دانشجوی بسیجی گچساران و باشت به اردوهای جهادی خبر داد.

سعید فصیحی‌اردکانی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهار کرد: 200 دانشجوی بسیجی مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت با هدف تسریع در روند اجرای امر سازندگی در قالب پنج گروه جهادی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

 

وی بابیان اینکه تاکنون دو گروه از مجموع گروه‌های جهادی به روستاها اعزام شده‌اند، افزود: این دو گروه نیز به روستاهای آبریگون -گناوه‌لری و  روستای بهره‌عنا جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی اعزام شدند. سه گروه باقی‌مانده نیز به روستاهای کوشک یاسوج، باباکلان و روستای سرآب‌بیز باشت اعزام خواهند شد.

 

سرپرست بسیج مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت با اشاره به فعالیت دو گروه اعزام شده، تصریح کرد: گروه‌های اعزامی علاوهبر انجام فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در روستاها با اعزام جهادگران عرصه پزشکی بسیج‌دانشجویی در روستای بهره‌عنا، در راستای ارائه خدمات پزشکی بیماران را ویزیت رایگان کردند.

 

فصیحی‌اردکانی بیان کرد: گروه‌های جهادی اعزامی بسیجدانشجویی گچساران و باشت با اعزام به روستاها با انجام کارهای عمرانی از قبیل تعمیر و نوسازی مدارس، احداث مسکن برای مستمندان و تعمیر، مرمت و بازسازی مساجد در راستای حفظ ارزش‌های نظام و کمک به مردم در روستاها فعالیت میکنند.

 

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در بخش فرهنگ، ورزش و آموزش،اظهار کرد:  برگزاری کلاس‌های احکام، قرآن، کلاسهای آموزش خانواده، برگزاری یادواره شهداء در روستا و برگزاری برنامههای تفریحی همانند انجام مسابقات بین کودکان روستا از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی بسیجدانشجویی است.

 

سرپرست بسیج مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت بابیان اینکه دانشجویان بسیجی دور از هرگونه سیاست و گرایش حزبی و جناحی در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی در دو بخش خواهران و برادران به صورت داوطلبانه جهت رفتن به مناطق محروم در راستای انجام کارهای خیر مشتاقانه ثبت‌نام کردند.

 

فصیحی‌اردکانی اعزام گروه دانشجویانبسیجی رشته پرستاری به روستاها را گام مهمی در اعزام گروههای جهادی عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط مناطق محروم و فاصله دور از شهر و عدم توانایی بانوان روستایی جهت حضور در مراکز بهداشت درمانی، پرستاران اعزامی در بخش‌های مختلف بهداشت، زنان و خانواده به روستاییان خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت