نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1393 - 13:44
همایش «ما دل‌آرامیم»، عصر پنجشنبه با حضور شخصیت‌هایی از جمله حسن قشقاوی، معاون پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی و اعضای شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از ایسنا،  در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین قیومی، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری طی سخنانی با بیان اینکه "من در طول زندگی خود هیچ‌گاه به یاد ندارم که امام خمینی(ره) نسبت به موضوعی دلواپس باشند"، به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: آن‌هایی که برای خداوند کار می‌کنند و به تکلیف عمل می‌کنند هیچ‌گاه دلواپسی برایشان معنایی ندارد.


وی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی، خاطرنشان کرد: اگر ما به ولایت فقیه و بزرگان معتقدیم، زمانی که آن‌ها در یک موضوعی اتحاد می‌کنند و به یک تیمی اطمینان و اعتماد می‌کنند و می‌گویند که آن‌ها فرزندان ما هستند، دلواپسی دیگر معنا ندارد.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری همچنین اظهار کرد: ما در شورای مرکزی حزب به این نتیجه رسیدیم که دل‌آرامیم و به تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی خود اطمینان داریم. ما به‌عنوان یک حزب، صادقانه جامعه را رصد می‌کنیم و برای کسی نه بی‌دلیل هورا می‌کشیم و نه بی‌خود فردی را هو می‌کنیم.

در ادامه این همایش همچنین آیت الله "محمدی تاکندی"، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری طی صحبت‌هایی به بیان ویژگی‌های موفقیت‌آمیز رییس‌جمهور پرداخت و گفت: به لطف خداوند مملکت ما دارای انقلابی عظیم،‌ رهبری و قانون اساسی است و دولت جدید نیز با رای نزدیک به 19 میلیون نفر انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: رییس‌جمهور منتخب مردم دارای پنج ویژگی است که وی را تاکنون موفق کرده و در آینده نیز موفق می‌کند. نخستین ویژگی، علم رییس‌جمهور است. تجربه، دیگر ویژگی‌ای است که روحانی آن را داراست. 8 سالی که ما رنج می‌بردیم، نتیجه ناشی‌گری بود، اما آقای روحانی علاوه‌بر علم، تجربه نیز دارد.

محمدی تاکندی با بیان اینکه دارابودن عقل از دیگر ویژگی‌های رییس‌جمهور است، گفت:‌ جمع کردن عقلا در اطراف خود یکی از دیگر ویژگی‌های رییس‌جمهور است.

وی آخرین ویژگی رییس‌جمهور را در سایه رهبری مقام معظم رهبری دانست و گفت:‌ به لطف خداوند، مقام معظم رهبری بالای سر رییس‌جمهور قرار دارند و هرکجا که اشتباهی صورت گیرد و روحانی مسیر را کج برود،‌ ایشان راهنمایی و یادآوری می‌کنند.

در ادامه این مراسم، محسنی، یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری و رییس سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه یکی از شاخص‌ها و معیارهای اساسی و مهم در ارزیابی عملکرد یک دولت، شاخص موفقیت و توجه آن دولت در مسائل اجتماعی است، اظهار کرد: مهم‌ترین مولفه‌های حوزه اجتماعی، سلامت، امنیت و آموزش است.

وی با اشاره به مولفه سلامت اظهار کرد: چنان‌چه ما به وضعیت سلامت به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی آحاد جامعه و میزان توجه دولت‌ها به این موضوع توجه کنیم، متوجه می‌شویم که دولت‌های نهم و دهم به چه میزان به این موضوع توجه داشتند و دولت جدید چه قدر به این موضوع توجه می‌کند.

وی با انتقاد از میزان توجه دولت‌های نهم و دهم به موضوع سلامت، به درآمدهای ارزی این دو دولت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم توجه به بخش سلامت در اولویت‌های 9 و 10 قرار داشت. با وجود درآمدهای ارزی دولت، ما شاهد هیچ‌گونه دلواپسی در میان حامیان دولت نبودیم و برخلاف تاکیدات مقام معظم رهبری، در این دولت‌ها کمترین توجه از سوی دولت به بخش سلامت معطوف بود.

وی با اشاره به استراتژی دولت یازدهم در بخش نظام سلامت، اظهار کرد: دولت سه استراتژی پوشش بیمه‌ای فراگیر، توجه به بسته خدمتی بیمه‌ای و حفاظت از مردم در برابر پرداخت هزینه‌های درمانی را، مورد توجه خود قرار داده است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت