نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. آبان 1402 - 11:59
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:نزدیک به ۲۰سال است که مردم غزه در محاصره کامل صهیونیست ها قرار دارند اما عملیات طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسراییل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سردار حمید خرم دل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران گفت:مردم کهگیلویه وبویراحمد در راهپیمایی ۱۳ آبان  سنگ تمام گذاشتند و حماسه دیگری خلق کردند،هر روز نیز روز مبارزه با استکبار جهانی است و  آمریکا که نماد شیطان بزرگ است با بشریت و هر انسان آزادی خواهی در دنیا مقابله می کنند.

وی افزود:رژیم پهلوی دست نشانده آمریکا بود و خسارت های فراوانی به کشورمان وارد کردند و ملت ما را تحقیر  و منابع کشورمان را غارت می کردند و امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

سردار خرم دل ادامه داد:امروز جبهه مقاومت مقابل جوامع استکباری مقاومت می کند،چرا مستکبرین خود را کدخدای عالم معرفی می کنند، امروز نزدیک ۱۰هزار نفر در غزه به شهادت رسیده اند که بیشتر زن و کودک هستند درحالی که بسیاری از جوامع غربی و مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان سکوت کرده اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:رژیم صهیونیستی نزدیک به ۴۰۰بمب اتمی داردو نزدیک به ۲۰سال است که مردم غزه در محاصره کامل صهیونیست ها قرار دارد، ولی عملیات طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسراییل خواهد بود چرا که قدرت پوشالی اسراییل را نمایان کرد و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد.

وی افزود:چه کسی باور می کرد که آمریکایی ها این همه تجهیزات نظامی را برای مقابله با گروه حماس عازم منطقه کند که این موضوع  اضمحلال صهیونیست ها و جبهه استکبار را می رساند و امروز جمعیت بسیاری از صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی گریخته اند و طبق وعده الهی پیروزی از آن جبهه حق است.

سردار خرم دل تصریح کرد:امام (ره)می فرمایند که هرکسی هر جایی که کار می کند، خوب کار کند اگر اخلاص نباشد و کار برای خداوند نباشد ارزشی نخواهد داشت،امروز نیازمند هستیم که کارها برای رضای خداوند باشد .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارکرد:سپاه باید محور اتحاد و همدلی باشد ما همه سرباز انقلاب هستیم و هرکسی که دل در گرو انقلاب و نظام دارد درب سپاه به روی همه این عزیزان باز خواهد بود.

وی با تقدیر از زحمات سرهنگ ناصر صالحی در قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح ، اظهار داشت: سرهنگ صالحی منشأ خیر برای تمام استان بود و با توجه به ظرفیت های شهرستان و کادرساز بودن و تقویت زیرساخت ها و جهش همه جانبه به عنوان فرما نده جدید سپاه ناحیه شهرستان گچساران منصوب شده اند.

سردار خرم دل اضافه کرد: در گچساران شاید بیش از چند سال بود که فرمانده ناحیه مقاومت بسیح از گچساران انتخاب نشده بود،در این خصوص لیستی از افراد انتخاب گردید در کنار ظرفیت ها و نیروهای خوب این شهرستان سرهنگ ناصر صالحی که بومی گچساران بود و دارای قابلیت های بسیار خوب است انتخاب گردید.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: دو مطالبه از سرهنگ صالحی داریم یکی گزینش افراد شایسته و جوانان شایسته را معرفی کنید و برای جذب کادر سازی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهید تا جذب گردند، سپاه باید جایگاه اتحاد در انقلاب بوده و با محبت  با مردم برخورد کنید.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت