نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1400 - 21:21
ظفری گفت:ماه گذشته پروژه خیابان باران 14در محله لبنان متوقف که از محل درآمدهای داخلی، مجدداً پروژه فعال و عملیات حمل و بارگیری خاک ها و سنگ ها با بهره گیری از ماشین آلات شهرداری نیزشروع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری، شهردار دوگنبدان در خصوص اقدامات انجام شده در محله لبنان این شهرگفت:بازگشایی و شروع عملیات حمل و بارگیری خاک ها و سنگ های حاصل از خورد کردن تخته سنگ های بزرگ مقیاس، با توجه به شرایط خاص پروژه و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته،درحال انجام است.

وی افزود:به حمدالله همان طور که وعده داده شده بود،در ماه های گذشته و با راهکارهای ویژه مهندسی عملیات خاکبرداری ،پایین کشیدن و خورد کردن تخته سنگ ها تحت نظارت دقیق واحد عمران توسط پیمانکار پروژه بدون هیچ گونه آسیب و خسارت انجام شد.

ظفری تصریح کرد:متاسفانه به دلیل کسری بودجه و عدم تامین اعتبار مالی،ماه گذشته پروژه متوقف شد که از محل درآمدهای داخلی، مجدداً پروژه فعال و عملیات حمل و بارگیری خاک ها و سنگ ها با بهره گیری از ماشین آلات شهرداری شروع شد که ان شاءالله پس از پاکسازی محل اقدام به احداث دیوار حائل،پیاده رو و تامین روشنایی خواهد شد.

شهرداردوگنبدان ادامه داد:هر ساله با شروع فصول بارندگی شاهد جابجایی سنگ های بزرگ مقیاس بر روی تپه روبروی این خیابان بودیم و با بارش های پیوسته احتمال لغزش و ریزش این حجم از سنگ به سمت منازل مسکونی تشدید می شد،که این موضوع موجب نگرانی اهالی محترم و مدیریت شهری شده بود.

وی افزود:انشاالله امسال با بارش باران ،خیابان باران ۱۴ نیز با شوق و بدون نگرانی به استقبال باران این رحمت الهی خواهند رفت.

ظفری در ادامه با اشاره به طرح ساماندهی و نخاله برداری از حریم کمربندی اطراف ورودی جاده پازنان هم گفت:ورودی هر شهر از مهمترین فضاهای هویتی و به نوعی می تواند معرف آن شهر باشد.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد:ورودی جاده پازنان نیز یکی از ورودی های مهم شهر دوگنبدان از طرف شهرهای بندری جنوب کشور بوده،که متاسفانه وجود نخاله های حاشیه جاده ‌‌کمربندی تصویری ناخوشایند ایجاد کرده بود که شهرداری دوگنبدان در راستای آزاد سازی حریم راه و ورودی از موادزائد و اهمیت ‌‌ایجاد منظری ‌‌مناسب ،نسبت به پاکسازی و نخاله برداری حریم کمربندی ورودی جاده پازنان اقدام نمود.

وی ادامه داد:از آنجا که ورودی مذکور در مسیر کمربندی واقع شده است،طراحی توسط شهرداری دوگنبدان صورت گرفته و جهت اجرا به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شد.متاسفانه علیرغم تامین اعتبار پروژه اقدامی از طرف اداره کل راه و شهرسازی صورت نگرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت