نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1399 - 23:43
مدیر کل منابع طبیعی استان با اشاره به مهار کامل آتش سوزی در جنگل های گچساران گفت: قرار است اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات از طرف استاندار استان به منابع طبیعی جهت مبارزه مبارزه با آتش سوزی ها اختصاص داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مدیر کل اداره منابع طبیعی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین و ضعیت آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع گچسارت گفت؛ از دیروز  و در ساعت 10 صبح آتش سوزی ها تا حدودی کنترل شد، اما با لحاظ موارد تخصصی جهت پایش مناطق بعد از 48 ساعت حضور خواهیم داشت، تا آتش سوزی جدید شکل نگیرد.

حکمتیان بیان کرد: در شرایط حاضر پایش  مناطق دچار آتش سوزی، نشان دهنده این است آتش سوزی ها مهار و کنترل شده است و مشکلی وجود ندارد، اما به منظور رعایت موارد احتیاطی 3 اکیپ در منطقه تا فردا مستقر خواهند بود، تا اگر مشکلی رخ نداد منطقه را ترک کنند.

مدیر کل منابع طبیعی استان گفت: قرار است اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات از طرف استاندار استان به منابع طبیعی جهت مبارزه با آتش سوزی ها اختصاص داده شود.

مدیر کل منابع طبیعی اضافه کرد: وقتی استاندار نسبت به مشکلات در حوزه منابع طبیعی با خبر شدند، حل مقوله های مورد نیاز در این بخش را به صورت فوری در خصوص تامین تجهیزات و بررسی مشکلات بلند مدت در قالب  تحویل طرح پایشی توسط منابع طبیعی  به شخص استاندار است تا در کمیته برنامه ریزی استان یا انتقال به کمیته برنامه ریزی کشوری جهت اجرا توسط شخص استاندار پیگیری شود.

وی گفت: رئیس سازمان جنگل های کشور در طی تماسی که با اداره کل منابع طبیعی داشتند، قول مساعد جهت تهیه تجهیزات و اقدامت اولیه دادند، در همین خصوص در روز شنبه با سفری که به تهران خواهیم داشت، بحث اعتبارات ملی در حوزه جنگل های استان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت