نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1396 - 22:15
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ دو فوتبال کشور به مصاف تیم شهدای بابلسر رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این دیدار که از ساعت 14 در ورزشگاه شهید علیزاده شهر بابلسر آغاز شد در ابتدا تیم میزبان با یک ضربه آزاد زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه نفتی ها را باز کرد .

در ادامه نفتی ها با در دست گرفتن نبض بازی حملات متعددی بروی دروازه نماینده بابلسر ایجاد کردند که در یکی از این موقعیت ها ضربه سنگین علی کرمی کاپیتان نفتی ها به دست مدافع بابلسر برخورد کرد که داور سوت خود را به نشانه پنالتی به صدا در آورد .

مرتضی حیدری هافبک نفتی ها پشت این ضربه ایستاد و با یک ضربه زیبا توپ را به تور دروازه شهدای بابلسر چسباند ،نیمه اول با تساوی یک یر یک به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم بازهم شاگردان بهمن فرازمند بودند که با ارائه يك بازی منطقی و زیبا چندین حمله را بروی دروازه بابلسر تدارک دیدند که البته با بدشانسی به گل تبدیل نشدند .

در ادامه تیم شهدا بابلسر دو موقعیت خطرناک بروی دروازه نفت و گاز ایجاد کرد که درخشش علی خالصی دروازه بان نفت و گازگچساران و مدافعان جنگنده این تیم مانع از گلزنی شاگردان صابر میرقربانی شدند.

در حالی که فقط ده دقیقه به پایان وقت قانونی این دیدار باقی مانده بود داور مسابقه در یک صحنه مشکوک بهزاد داوودی مدافع نفتی ها را از زمین مسابقه اخراج کرد تا نفتی ها در ادامه کار ده نفره شوند.

این دیدار زیبا و تماشایی درنهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و نفتی ها با کسب این تک امتیاز با ارزش به رتبه دوم جدول صعود کردند .

گفتنی است نفتی های گچساران در هفت دیدار اخیر خود شکستی را متحمل نشده اند

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها